Aktualności

III Kongres Promocji Mazowsza

2013.11.07 15:05 , aktualizacja: 2013.11.08 12:42

Autor: Biuro Prasowe UMWM, Wprowadzenie: Monika Guzowska

Fot. Konrad Wojnarowski
Fot. Piotr Guzowski
Fot. Konrad Wojnarowski

W Warszawie odbył się III Kongres Promocji Mazowsza. Wydarzenie było dla przedstawicieli mazowieckich samorządów okazją do pogłębienia wiedzy z zakresu marketingu terytorialnego i budowania marki, a także do wstępnego zapoznania się z możliwościami, jakich może dostarczyć unijna perspektywa finansowa 2014–2020. W tym roku partnerem merytorycznym spotkania była Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych. W kongresie wzięli również udział marszałek Adam Struzik oraz członek zarządu Wiesław Raboszuk.

 

Podczas spotkania przedstawiciele Mazowieckiej Jednostki Wdrażani Programów Unijnych w Warszawie przedstawili m.in. wstępny zarys możliwych do zrealizowania przedsięwzięć w ramach RPO WM w przyszłej perspektywie finansowej ze szczególnym uwzględnieniem lokalnych działań promocyjnych. Samorządowcy z Legionowa, Strzegowa, Grodziska Mazowieckiego i Szydłowca zaprezentowali swoje projekty zrealizowane przy udziale funduszy europejskich.

 

W trakcie kongresu odbyły się również warsztaty dotyczące coraz bardziej popularnych form i sposobów prowadzenia działań promocyjnych, takich jak social media czy questing. Ich celem było wzbogacenie oraz uzupełnienie wiedzy samorządowców na temat przygotowywania i prowadzenia projektów promocyjnych.

 

Tegoroczna edycja to kontynuacja spotkań z lat ubiegłych oraz dalsze doskonalenie kompetencji przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego z województwa mazowieckiego w zakresie marketingu terytorialnego.

Liczba wyświetleń: 841

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.