Aktualności
III Kongres Promocji Mazowsza
2013.11.07 15:05 , aktualizacja: 2013.11.08 12:42
Autor: Biuro Prasowe UMWM, Wprowadzenie: Monika Guzowska
W Warszawie odbył się III Kongres Promocji Mazowsza. Wydarzenie było dla przedstawicieli mazowieckich samorządów okazją do pogłębienia wiedzy z zakresu marketingu terytorialnego i budowania marki, a także do wstępnego zapoznania się z możliwościami, jakich może dostarczyć unijna perspektywa finansowa 2014–2020. W tym roku partnerem merytorycznym spotkania była Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych. W kongresie wzięli również udział marszałek Adam Struzik oraz członek zarządu Wiesław Raboszuk.
Podczas spotkania przedstawiciele Mazowieckiej Jednostki Wdrażani Programów Unijnych w Warszawie przedstawili m.in. wstępny zarys możliwych do zrealizowania przedsięwzięć w ramach RPO WM w przyszłej perspektywie finansowej ze szczególnym uwzględnieniem lokalnych działań promocyjnych. Samorządowcy z Legionowa, Strzegowa, Grodziska Mazowieckiego i Szydłowca zaprezentowali swoje projekty zrealizowane przy udziale funduszy europejskich.
W trakcie kongresu odbyły się również warsztaty dotyczące coraz bardziej popularnych form i sposobów prowadzenia działań promocyjnych, takich jak social media czy questing. Ich celem było wzbogacenie oraz uzupełnienie wiedzy samorządowców na temat przygotowywania i prowadzenia projektów promocyjnych.
Tegoroczna edycja to kontynuacja spotkań z lat ubiegłych oraz dalsze doskonalenie kompetencji przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego z województwa mazowieckiego w zakresie marketingu terytorialnego.
Liczba wyświetleń: 843
powrótSzanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.