Aktualności

Przyjaźni po raz trzeci

2017.09.19 15:25 , aktualizacja: 2017.09.26 08:46

Autor: Biuro Prasowe UMWM, Wprowadzenie: Monika Gontarczyk

  • statuetka przyjazny urząd Pobierz: statuetka przyjazny urząd Znak Jakości "Przyjazny...
  • statuetka nagrody Pobierz: statuetka nagrody Nagroda Nadzwyczajna...
  • Certyfikat Pobierz: Certyfikat Certyfikat jest...
  • Certyfikat Pobierz: Certyfikat Zdobyty certyfikat...

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie już po raz trzeci otrzymał znak jakości „Przyjazny Urząd”. To prestiżowe wyróżnienie trafia najbardziej innowacyjnych i nowoczesnych jednostek sektora publicznego.

 

O nagrodzie

„Przyjazny Urząd” jest wyznacznikiem dobrze funkcjonującej instytucji publicznej oraz wzorem kreowania wizerunku. Ideą projektu jest nie tylko nagradzanie, ale też zachęta do doskonalenia swoich autorskich rozwiązań.

 

Organizatorem III edycji konkursu jest Instytut Zarządzania i Rozwoju Jakości w Katowicach. Jego założeniem jest promowanie jednostek administracji o szczególnych osiągnięciach we wdrażaniu nowoczesnych i innowacyjnych rozwiązań dotyczących obsługi klienta i jakości usług publicznych.

 

Kryteria oceniania

W dwuetapowym konkursie oceniane są m.in. pozyskiwanie informacji z zewnętrznych źródeł, sprawdzenie jakości obsługi przez „tajemniczego klienta” czy też rozwiązania organizacyjne w urzędzie. Nagrodę przyznaje kapituła złożona z naukowców zajmujących się problematyką administracji publicznej i zarzadzania jakością.

 

– Wyróżnienie to dla naszego klienta wyznacznik, że jego sprawy w urzędzie są traktowane bardzo poważnie i są załatwiane w sposób profesjonalny. Tego nie robi jedna osoba, ale zespół znakomitych współpracowników – ludzi, którzy w sposób świadomy realizują swoje obowiązki – podkreśla Waldemar Kuliński sekretarz województwa, dyrektor UMWM.

 

Uroczysta Gala Finałowa Konkursu odbyła się dzisiaj w Pałacu Polskiej Akademii Nauk w Jabłonnie pod Warszawą.

 

Liczba wyświetleń: 509

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.