Aktualności
Mazowsze z Najlepszym Produktem Turystycznym targów Agrotravel
2018.04.23 11:50 , aktualizacja: 2018.04.23 12:29
Autor: Marcin Rzońca (RW), Wprowadzenie: Urszula Sabak-Gąska
- Na mazowieckim stoisku...
- Nie zapominajmy o...
- Prezentacje przygotowywało...
- Nie mogło się obyć bez...
- ...nie tylko o Mazowieckim...
- Mazowiecki Szlak Tradycji...
Z nagrodą za najlepszy produkt turystyczny powróciło województwo mazowieckie z dziesiątych jubileuszowych Międzynarodowych Targów Turystyki Wiejskiej i Aktywnej AGROTRAVEL & Active Life w Kielcach.
Co krok to obyczaj
Najlepszym produktem turystycznym okazał się być autorski projekt „Mazowiecki Szlak Tradycji – co krok to obyczaj”, który promuje mazowiecką tradycję, kulturę i gościnność. Jest to projekt nowy, wszechstronny, oparty na tematycznych ścieżkach turystyczno-dydaktycznych, przemierzających Mazowsze wzdłuż i wszerz. W ocenie komisji konkursowej „Mazowiecki Szlak Tradycji” zasłużył na miano najlepszego produktu turystycznego funkcjonującego na obszarach wiejskich, promujący aktywny i zdrowy tryb życia. Projekt został już uhonorowany dyplomem, okolicznościową statuetką i wyjazdem studyjnym do Brukseli ufundowanym przez Europosła Czesława Siekierskiego.
Efektywna współpraca
W organizacji stoiska przygotowanego przez Biuro Regionalne Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich w Departamencie Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego brały w tym roku udział: Departament Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego, Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna, Lokalna Grupa Działania Razem dla Radomki oraz Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu. Trzy dni stałego zainteresowania zwiedzających oraz wygrane nagrody to efekt współpracy wszystkich zaangażowanych podmiotów i instytucji, za co serdecznie dziękujemy! Więcej o Mazowieckim Szlaku Tradycji na www.mazowieckiszlaktradycji.com
O targach
Targi AGROTRAVEL & ACTIVE LIFE to impreza, która wyspecjalizowana jest pod kątem promocji turystyki wiejskiej i aktywnej. Stara się łączyć potrzeby współczesnego klienta turystycznego z potrzebami biznesowymi przedsiębiorców tej branży. W ramach edycji 2018 swoją ofertę prezentowały gospodarstwa oraz stowarzyszenia agroturystyczne, a także lokalne i regionalne organizacje i ośrodki turystyczne, biura podróży i touroperatorzy oraz parki tematyczne i parki rozrywki. AGROTRAVEL & ACTIVE LIFE to impreza dedykowana również miłośnikom aktywnych form spędzania wolnego czasu. Na stoiskach można było zapoznać się z bogatą ofertą ośrodków, które spełniają wymagania najbardziej wymagających amatorów na przykład sportów wodnych lub zimowych. Uzupełnieniem wystawy były degustacje lokalnych i regionalnych produktów. Podczas wydarzenia, jak co roku, odbyło się wiele spotkań merytorycznych, w tym konferencje, debaty i seminaria. W programie targów nie zabrakło warsztatów artystycznych dedykowanych zarówno dorosłym, jak i dzieciom.
Liczba wyświetleń: 519
powrótSzanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.