Aktualności
IX Kongres Promocji Mazowsza
2019.05.28 08:20 , aktualizacja: 2019.05.28 14:33
Autor: Biuro Prasowe, Wprowadzenie: Dorota Łucja Cichocka
- W Warszawie odbył się IX...
- Zastępca dyrektora...
- Kongres Promocji Mazowsza...
- Uczestnicy wzięli udział w...
- Organizatorem wydarzenia...
Co zrobić, by mazowieckie miejscowości przyciągały turystów, a przedsiębiorcy lokowali tu swoje inwestycje? Jaką rolę w tym procesie odgrywają nowe media? Odpowiedzi na te i inne pytania wspólnie szukali uczestnicy IX Kongresu Promocji Mazowsza. Organizatorem wydarzenia byli Samorząd Województwa Mazowieckiego i powiat pruszkowski.
Czemu służy kongres?
Kongres to dobra okazja do poszerzenia wiedzy i wymiany doświadczeń między specjalistami zajmującymi się marketingiem terytorialnym a przedstawicielami jednostek samorządu terytorialnego województwa mazowieckiego. W tegorocznej edycji organizatorzy szczególny nacisk kładą na zagadnienia z zakresu marki terytorialnej oraz wykorzystania nowych mediów w procesie jej budowania i zarządzania nią. Uczestnicy wzięli udział w warsztatach, wykładach i dyskusjach, podczas których dowiedzieli się jak stworzyć atrakcyjny, silny i niepowtarzalny wizerunek, który pozwoli pozyskać turystów, inwestorów, a także poprawić satysfakcję mieszkańców.
Tematy i prelegenci
Wśród poruszanych podczas IX Kongresu Promocji Mazowsza tematów pojawiły się takie zagadnienia jak „Nowe media vs. stare media”, „Od marki lokalnej do marki regionu”, „Internet ludzi i nowych możliwości, Social Media, Crowdfunding/Crowdsourcing” czy „Znane media, nowe możliwości. Jak zmierzyć sukces? Czyli opowieść o tym, jak zielony tramwaj objechał świat”. Warsztaty i wykłady poprowadzili m.in. dr Jacek Pogorzelski, właściciel i dyrektor zarządzający firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leader w Blue Fox, Bartosz Filip Malinowski, założyciel agencji WeTheCrowd, Justyna Lenarczyk, szkoleniowiec w firmie Inicado, Kinga Religa trener w Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej czy też Piotr Ruta, trener, doradca i konsultant. miękkich umiejętności menedżerskich. Samorząd Województwa Mazowieckiego reprezentowała zastępca dyrektora Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki w UMWM Izabela Stalemańska.
Liczba wyświetleń: 601
powrótSzanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.