Informacje prasowe
WUP odcięty od świata
2006.08.09 00:00
Autor: Administrator, Wprowadzenie: Administrator
Od poniedziałku Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie odcięty jest od świata. Nie działają telefony i faksy. Wszystkiemu winna jest awaria, której Telekomunikacja Polska S.A. do dzisiaj nie potrafi usunąć.
Od trzech dni nie można dodzwonić się do siedziby WUP w Warszawie przy ul. Młynarskiej 16. Brak łączności paraliżuje całkowicie pracę Urzędu. Petenci, którzy dzwonią niejednokrotnie z najdalszych krańców Mazowsza, nie mogą załatwić spraw drogą telefoniczną.
W siedzibie przy ul. Młynarskiej 16 mieszczą się wydziały, które odwiedza najwięcej petentów. Chodzi o Wydział Migracji Zarobkowej, który odwiedza ponad 10.000 tysięcy osób rocznie i Wydział Obsługi Europejskiego Funduszu Społecznego. Tam z kolei trafiają setki wniosków o dofinansowanie z EFS od beneficjentów z całego Mazowsza. Każdego dnia udzielanych jest tam około 100 informacji i konsultacji przez telefon.
Informacja o awarii została zgłoszona w TP S.A. w poniedziałek rano (numer zgłoszenia 22045950) do dzisiaj nie ma odzewu. Nie pomagają żadne monity. Pracownicy Telekomunikacji nie potrafią precyzyjnie odpowiedzieć, co jest przyczyną awarii, a tym bardziej, kiedy ją usuną.
Od trzech dni nie można dodzwonić się do siedziby WUP w Warszawie przy ul. Młynarskiej 16. Brak łączności paraliżuje całkowicie pracę Urzędu. Petenci, którzy dzwonią niejednokrotnie z najdalszych krańców Mazowsza, nie mogą załatwić spraw drogą telefoniczną.
W siedzibie przy ul. Młynarskiej 16 mieszczą się wydziały, które odwiedza najwięcej petentów. Chodzi o Wydział Migracji Zarobkowej, który odwiedza ponad 10.000 tysięcy osób rocznie i Wydział Obsługi Europejskiego Funduszu Społecznego. Tam z kolei trafiają setki wniosków o dofinansowanie z EFS od beneficjentów z całego Mazowsza. Każdego dnia udzielanych jest tam około 100 informacji i konsultacji przez telefon.
Informacja o awarii została zgłoszona w TP S.A. w poniedziałek rano (numer zgłoszenia 22045950) do dzisiaj nie ma odzewu. Nie pomagają żadne monity. Pracownicy Telekomunikacji nie potrafią precyzyjnie odpowiedzieć, co jest przyczyną awarii, a tym bardziej, kiedy ją usuną.
Rzecznik prasowy WUP
Aleksander Kornatowski
Aleksander Kornatowski
Liczba wyświetleń: 494
powrótSzanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.