Informacje prasowe

Informacja prasowa - Przewodniki urzędu marszałkowskiego wyróżnione w konkursie „Złote Formaty”

2011.10.21 15:20 , aktualizacja: 2011.10.21 15:53

Autor: , Wprowadzenie: Anna Groszyk-Książak

 Cykl przewodników turystycznych „Mazowsze dla aktywnych” wydawanych od 2010 r. przez urząd marszałkowski otrzymał wyróżnienie specjalne w V edycji konkursu „Złote Formaty” organizowanego w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

 

„Mazowsze dla aktywnych” to cykl przewodników turystycznych, które pokazują najciekawsze szlaki rowerowe, konne, wodne czy piesze na Mazowszu. Wszystkie książeczki są bogato ilustrowane, zawierają szczegółowe opisy tras, najciekawszych miejsc, a także wiele informacji praktycznych m.in. gdzie wypożyczyć rower czy kajak, jak dotrzeć na początek trasy, gdzie warto się zatrzymać i co obejrzeć itp. Każdy znajdzie tu coś dla siebie – są szlaki łatwe i trudne, dłuższe i krótsze. Wystarczy wybrać i rozpocząć zwiedzanie Mazowsza.

 

Złote Formaty to najważniejszy i najbardziej prestiżowy konkurs związany z marketingiem miejsc. Jest to równocześnie przegląd osiągnięć polskich miast i regionów w tym zakresie. W konkursie mogą wziąć udział samorządy miejskie, tj. gminy lub miejscowości o statusie miasta oraz urzędy marszałkowskie. Tytuł Złotego Formatu można otrzymać w pięciu kategoriach Grand Prix Festiwalu (za całokształt działań promocyjnych prowadzonych na przestrzeni ostatnich dwóch lat), event, wydawnictwo promocyjne, kampania reklamowa oraz kampania public relations/public relations on-line.

 

Dotychczas w czterech edycjach konkursu Złote Formaty uczestniczyło 240 samorządów, przesyłając ponad 600 projektów. Prestiżowa statuetka Złote Formaty jest cennym wyróżnieniem dla uczestników Konkursu i potwierdzeniem wysokiego poziomu realizowanych przedsięwzięć promocyjnych.

 

Do tegorocznej edycji konkursu 67 samorządów, reprezentujących wszystkie województwa Polski, zgłosiło 157 projektów promocyjnych. Spośród nich, 12 osobowe jury, w skład którego wchodzili eksperci w zakresie budowania marek miast, komunikacji społecznej i marketingowej, przedstawiciele środowisk akademickich oraz osobistości i postacie życia publicznego, zakwalifikowało do finału 33 najlepsze projekty.

Marta Milewska
Rzecznik Prasowy
Urząd Marszałkowski
Województwa Mazowieckiego
  • Pobierz: Turystyka konna
  • Pobierz: Turystyka piesza
  • Pobierz: Turystyka rowerowa

Pliki do pobrania

Rozmiar: 766 kB, Liczba pobrań: 212, Dokument programu Microsoft Word

Liczba wyświetleń: 393

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.