Komunikaty
Informacja o rekrutacji na bezpłatne studia podyplomowe oraz kursy instruktorskie
2009.10.08 00:00
Autor: Fundacja na Rzecz Wspierania Szachów w Warszawie, Wprowadzenie: Iwona Dybowska
Fundacja na Rzecz Wspierania Szachów w Warszawie przygotowuje projekt pn. „Internetowa Europejska Szkoła Szachowa”, który realizowany będzie w ramach Programu Kapitał Ludzki i finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Celem realizacji projektu jest przeszkolenie nauczycieli szkół podstawowych, gimnazjalnych i licealnych, studentów uczelni pedagogicznych i alumnów seminariów duchownych Mazowsza w zakresie nauczania sportu szachowego, a następnie uruchomienie nauczania szachów w szkołach. Studia podyplomowe i kursy instruktorskie prowadzone będą w trybie eksternistycznym (z wykorzystaniem telewizji internetowej) przez Akademię Wychowania Fizycznego i Klub Szachowy „Polonia Warszawa”.
Nauczyciele ze szkół województwa mazowieckiego, zainteresowani wzięciem udziału w projekcie będą mieli możliwość ukończenia:
- studiów podyplomowych - stopień trenera klasy II w szachach (dla absolwentów wyższych uczelni, od dwóch lat posiadających uprawnienia instruktora sportu w szachach)
- kursu doskonalącego – instruktor sportu w szachach (dla osób posiadających co najmniej średnie wykształcenie).
Kwalifikacje te pozwolą nauczycielom na prowadzenie za wynagrodzeniem zajęć szachowych w szkołach. Studia i egzaminy będą bezpłatne dla nauczycieli szkół Warszawy i województwa mazowieckiego.
Wszyscy zainteresowani proszeni są o przesłanie do 20 października br. wypełnionej ankiety na adres: lub
Szczegółowych informacji w sprawie projektu udziela:
Pani Maria Macieja
Fundacja na Rzecz Wspierania Szachów w Warszawie
Ul. Konwiktorska 6
00-206 Warszawa
Tel. 0603 391 318
Pliki do pobrania
Liczba wyświetleń: 1661
powrótSzanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.