Komunikaty

Komunikat dla klientów poszkodowanych przez SELECTOURS & TELEMAC Sp. z o.o.

2010.09.14 12:50 , aktualizacja: 2012.06.12 10:03

Autor: Wydział Turystyki UMWM, Wprowadzenie: Agnieszka Stabińska

14 września 2010 r. Marszałek Województwa Mazowieckiego w Warszawie został poinformowany przez Zarząd SELECTOURS & TELEMAC Sp. z o.o. o złożeniu wniosku o upadłość spółki do Sądu Rejonowego w Warszawie.

 

Jednocześnie biuro zwróciło się do Marszałka Województwa Mazowieckiego z prośbą o uruchomienie procedur wynikających z gwarancji ubezpieczeniowej udzielonej przez SIGNAL IDUNA Polska Towarzystwo Ubezpieczeniowe S.A. w celu zapewnienia klientom bezpiecznego powrotu do kraju.

 

Z dniem 13 września 2010 r. SELECTOURS & TELEMAC Sp. z o.o. zablokowało sprzedaż oraz odwołało wszystkie imprezy mające rozpocząć się w dniu dzisiejszym, tj. 14 września 2010r.

 

Marszałek Województwa Mazowieckiego, przy współpracy z SIGNAL IDUNA Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., uruchamia środki z zabezpieczenia finansowego oraz procedury mające zapewnić w pierwszej kolejności sprowadzenie turystów do kraju z Egiptu, Tunezji, Turcji i Maroka. Pozostała część środków zostanie przeznaczona na zwrot wpłat wniesionych przez klientów, proporcjonalnie do wysokości pozostałej sumy.

 

Klienci poszkodowani przez SELECTOURS & TELEMAC Sp. z o.o. proszeni są o składanie roszczeń:

- formularza zgłoszenia szkody z gwarancji ubezpieczeniowej zamieszczonego poniżej,

- kopii umów o świadczenie usług turystycznych,

- kopii dowodów wpłat,

- kopii dowodów osobistych, poświadczonych za zgodność z oryginałem (np. przez pracodawcę, pracownika agencji turystycznej, pracownika SIGNAL IDUNA, urząd miejski itp.).  

do SIGNAL IDUNA Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. na adres:

 

Termin składania roszczeń upływa 31 grudnia 2010 r.

 

Biuro Szkód i Świadczeń

SIGNAL IDUNA Polska TU S.A.

ul. Jasna 14/16a

00-041 Warszawa

 

Formularz zgłoszenia szkody znajduje się również na stronie ubezpieczyciela.

Pliki do pobrania

Rozmiar: 36 kB, Liczba pobrań: 1275, Dokument programu Microsoft Word

Liczba wyświetleń: 5915

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.