Komunikaty

Komunikat dla klientów Polskiego Biura Podróży Orbis Sp. z o. o./An announcement for clients of the Polish Travel Office ORBIS Sp. z o.o.

2010.10.01 10:05 , aktualizacja: 2010.11.18 14:25

Autor: Natalia Kamińska-Matysiak, Departament Kultury, Promocji i Turystyki, Wprowadzenie: Iwona Dybowska

SIGNAL IDUNA Polska T.U. S.A.na wezwanie Marszałka Województwa Mazowieckiego zobowiązane jest do zapłaty kwoty niezbędnej na pokrycie kosztów powrotu do kraju klientów PBP Orbis Sp. z o. o.oraz kwoty niezbędnej na pokrycie zwrotu wniesionych wpłat. Górna granica odpowiedzialności SIGNAL IDUNA Polska TU S.A. to kwota 6.036.041,00 PLN.

 

Z powyższej kwoty w pierwszej kolejności zostaną opłacone koszty powrotu klientów Biura Podróży PBP Orbis Sp. z o. o. do Polski, a jeżeli pozostała kwota będzie niewystarczająca na zwrot wszystkich wpłat wniesionych przez klientów, wpłaty obniżone zostaną proporcjonalnie do wysokości pozostałej sumy.

 

Zgłaszając roszczenie, prosimy o dostarczenie poniższych wymaganych dokumentów:

a) kopia umowy o świadczenie usług turystycznych zawartej pomiędzy Biurem Podróży a poszkodowanym,

b) kopia dowodu wpłat (np. wyciąg bankowy, pokwitowanie),

c) kopia dowodu osobistego osoby poszkodowanej poświadczona za zgodność z oryginałem (poświadczenie może być dokonane przez pracodawcę, pracownika agencji turystycznej, pracownika SIGNAL IDUNA, urząd miejski, itp.)

d) formularz zgłoszenia roszczenia z gwarancji ubezpieczeniowej 

 

Roszczenia prosimy przesyłać na adres:

Biuro Szkód i Świadczeń
SIGNAL IDUNA Polska TU S.A.
ul. Jasna 14/16a
00-041 Warszawa

Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00

 

Termin zgłaszania roszczeń upływa 31 grudnia 2010 r.

 

Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik powołał specjalny zespół, który monitoruje sytuację i udziela wszelkich informacji związanych z upadłością biura. Klienci biura mogą uzyskać informacje pod numerem telefonu (22) 59 79 523, (22) 59 79 552, (22) 59 79 520.

 

 

 

 

SIGNAL IDUNA Polska T.U. S.A. upon summons of the Marshal of the Mazowieckie Voivodeship is obliged to pay an amount necessary to cover the costs of return to Poland for clients of the Polish Travel OfficeOrbis Sp. z o.o. as well as an amount necessary to cover the return of payments. The upper limit of responsibility of SIGNAL IDUNA Polska TU S.A. amounts to 6.036.041,00 PLN.

 

The above mentioned sum will be first devoted to cover the costs of return to Poland for clients of the Polish Travel OfficeOrbis Sp. z o.o. and if the remaining amount will not be sufficient to return all payments made by the clients the return will be reduced proportionally to the amount of the remaining sum.

 

In case you decide to claim a harm you are kindly asked to provide us with the following necessary documents:

  1. copy of the agreement on tourist services signed between the Travel Agency and the aggrieved person,

  2. copy of payment proof (e.g. a bank statement, a receipt),

  3. copy of the aggrieved person’s identification document authenticated as being in conformity with the original (the authorization can be made by the employer, employee of the tourist agency, employee of SIGNAL IDUNA, the city hall, etc.),

  4. filled in declaration of harm within the insurance guarantee

The documents should be sent to:

Claim Handling Office
SIGNAL IDUNA Polska TU S.A.
Jasna 14/16a str.
00-041 Warszawa

The Office operates  Monday - Friday from 9:00 till 17:00

 

The deadline to claim your harm is December 31st , 2010

 

The Marshal of the Mazowieckie Voivodeship Mr Adam Struzik has appointed a special group, the task of which is to monitor the situation and provide all interested persons with necessary information connected with the travel office bankruptcy. The travel office clients can receive the information while contacting the Marshal’s Office phone numbers:  (22) 59 79 523, (22) 59 79 552, (22) 59 79 520.

Pliki do pobrania

Rozmiar: 36 kB, Liczba pobrań: 1066, Dokument programu Microsoft Word

Liczba wyświetleń: 4090

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.