Komunikaty

Allegro szkoli Mazowsze z biznesu internetowego

2011.03.04 14:30 , aktualizacja: 2011.03.11 09:06

Autor: Dorota Ł. Cichocka, Wprowadzenie: Dorota Matlakiewicz-Papis

Akademia Allegro, nowy prospołeczny projekt popularnego portalu aukcyjnego, przemierza obecnie Mazowsze. Specjaliści od e-biznesu chcą uczyć tego, jak osiągnąć sukces w branży e-commerce. Najbliższym przystankiem na trasie Akademii jest Warszawa, a akcję wspiera Samorząd Województwa Mazowieckiego i Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości.


Niedawno powołana do życia Akademia Allegro jest przedsięwzięciem niekomercyjnym, w ramach którego organizowane są szkolenia w różnych branżach, począwszy od ekonomii, komunikacji i marketingu poprzez informatykę, grafikę czy obróbkę zdjęć.
Specjaliści od e-commerce działający w ramach Akademii Allegro szkolą w kilku programach m.in. w Akademii Biznesu Internetowego przeznaczonej dla osób dopiero wdrażających się w mechanizmy e-biznesu. Duża część warsztatów odbywa się w specjalnie do tego celu przystosowanym Trucku Allegro, wyposażonym w multimedialny sprzęt, gdzie jednocześnie może przebywać kilkadziesiąt osób.


Obecnie Akademia Allegro obrała sobie za cel niektóre miasta powiatowe województwa mazowieckiego. Dzięki temu trenerzy chcą wykazać jedną z najważniejszych zalet branży e-commerce stanowiącą, że biznes internetowy nie zna jakichkolwiek granic i stanowi doskonałą przepustkę do zrobienia kariery dla przedsiębiorców zarówno dużych jak i średnich miast Polski. Swoje poparcie projektowi udzielił Samorząd Województwa Mazowieckiego oraz marka Mazowsze. serce Polski która wizerunkowo wspiera edukacyjną działalność Allegro, zgodnie z własną ideą rozwoju regionalnego. Pieczę nad warszawskimi szkoleniami sprawują Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości.


Szkolenia z dziedziny e-commerce, jakie przygotowano dla mieszkańców Mazowsza to kilkanaście godzin solidnej wiedzy i praktyki e-commerce. Pierwsza część zajęć z trenerami Allegro będzie dotyczyć prowadzenia biznesu w sieci w oparciu o możliwości całej Grupy Allegro. Druga partia składać się będzie z warsztatów tworzenia skutecznych ofert sprzedaży. Uczestniczy dowiedzą się m.in. jak tworzyć zdjęcia do swojego sklepu internetowego, w jaki sposób budować własną markę i zaufanie klientów oraz z czego powinna składać się wzorcowa komunikacja z nabywcami. Udział w dwudniowych szkoleniach nie jest całkowicie darmowy. Koszt uczestnictwa w Akademii Biznesu Internetowego to 60 zł. Liczba miejsc jest bowiem ograniczona, więc chcemy mieć pewność że nasz wysiłek zaprocentuje uczestnictwem osób naprawdę zainteresowanych nauką radzenia sobie w branży e-commerce.
 

Więcej informacji o Akademii Allegro oraz ZAPISY na szkolenia – na stronie organizatora: www.akademia.allegro.pl
Informacji udziela również:
Daria Duszyńska - dotPR
tel. 604 085 624; daria.duszynska@dotpr.pl
 

Pliki do pobrania

Rozmiar: 270 kB, Liczba pobrań: 583, Dokument programu Microsoft Word

Liczba wyświetleń: 1246

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.