Komunikaty

Informacja o niewypłacalności biura podróży 5 STARS CLUB BUSINESS TRAVEL Paweł Muszyński

2012.09.17 11:55 , aktualizacja: 2012.11.21 12:03

Autor: Ewa Puciata (KP), Wprowadzenie: Dorota Łucja Cichocka

Departament Kultury, Promocji i Turystyki informuje, że 11 września 2012 r. Pan Paweł Muszyński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą 5 STARS CLUB BUSINESS TRAVEL Paweł Muszyński z siedzibą w Warszawie przy ul. Zwoleńskiej 106 złożył w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie oświadczenie o niewypłacalności. Przedsiębiorca nie jest w stanie wywiązać się z umów zawartych z klientami o organizowanie imprez turystycznych w okresie od  1 stycznia 2012 r. do 11 września 2012 r.  

 

Działalność ww. organizatora turystyki jest zabezpieczona umową gwarancji ubezpieczeniowej turystycznej nr M 217827 z dnia 15 września 2011r., wystawioną przez SIGNAL IDUNA Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. obowiązującą od 18 września 2011 r. do 17 września 2012 r. na kwotę 835.712,42 zł.

 

Nie stwierdzono, aby poza granicami Polski przebywali klienci biura 5 STARS CLUB BUSINESS TRAVEL Paweł Muszyński.

 

Wobec powyższego wszyscy klienci, którzy dokonali wpłat na poczet imprez turystycznych, które nie zostały lub nie zostaną zrealizowane,prosimy o przesłanie/dostarczenienastępujących dokumentów:

1.   kopii umowy o świadczenie usług turystycznych zawartej pomiędzy biurem podróży i klientem;

2.   kopii dowodu wpłaty na rzecz biura podróży należności za imprezę turystyczną określonej w ww. umowie;

3.   formularza zgłoszenia roszczenia z umów gwarancji ubezpieczeniowych (znajdującego się poniżej).

 

Dokumenty należy przesłać / dostarczyć na adres:

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie

Departament Kultury, Promocji i Turystyki

ul. Okrzei 35

03-715 Warszawa


Zgodnie z zapisami ww. umowy gwarancji ubezpieczeniowej termin składania roszczeń upływa w dniu 16 września 2013 r.

Pliki do pobrania

Rozmiar: 18 kB, Liczba pobrań: 339

Liczba wyświetleń: 1611

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.