Komunikaty

Komunikat dla klientów poszkodowanych przez FILIZ Sp. z o.o.

2014.02.14 11:05

Autor: Ewa Puciata, (KP), Wprowadzenie: Dorota Łucja Cichocka

Informujemy, że 13 lutego 2014 r. Marszałek Województwa Mazowieckiego, po otrzymaniu od gwaranta, tj. SIGNAL IDUNA Polska Towarzystwa Ubezpieczeń S.A., szczegółowego wyliczenia kwot należnych poszkodowanym klientom biura podróży FILIZ Sp. z o.o. wydał dyspozycję wypłaty ze środków z umowy gwarancji ubezpieczeniowej turystycznej nr M 255917.

 

Informujemy, że SIGNAL IDUNA Polska TU S.A. nie uwzględniło roszczeń dotyczących:

- umów anulowanych z przyczyn, leżących po stronie organizatora turystyki (Marszałek Województwa Mazowieckiego występował o ponowne przeanalizowanie ww. roszczeń, jednak ubezpieczyciel podtrzymał swoje stanowisko w tym zakresie),

- zakupu wycieczek fakultatywnych, na które klienci zawarli oddzielne umowy,

- zgłoszeń z niekompletną dokumentacją.

 

Zgodnie z § 5 ust. 6 ww. umowy gwarancji za prawidłowe wyliczenie kwot zwrotu odpowiada ubezpieczyciel, tj. SIGNAL IDUNA Polska TU S.A., który jest zobowiązany dokonać wypłat należnych kwot bezpośrednio poszkodowanym klientom w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania dyspozycji wypłaty środków.

Pliki do pobrania

Rozmiar: 109 kB, Liczba pobrań: 306, Dokument programu Microsoft Excel
Rozmiar: 31 kB, Liczba pobrań: 282, Dokument programu Microsoft Excel

Liczba wyświetleń: 407

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.