Komunikaty
Komunikat dla klientów poszkodowanych przez FILIZ Sp. z o.o.
2014.02.14 11:05
Autor: Ewa Puciata, (KP), Wprowadzenie: Dorota Łucja Cichocka
Informujemy, że 13 lutego 2014 r. Marszałek Województwa Mazowieckiego, po otrzymaniu od gwaranta, tj. SIGNAL IDUNA Polska Towarzystwa Ubezpieczeń S.A., szczegółowego wyliczenia kwot należnych poszkodowanym klientom biura podróży FILIZ Sp. z o.o. wydał dyspozycję wypłaty ze środków z umowy gwarancji ubezpieczeniowej turystycznej nr M 255917.
Informujemy, że SIGNAL IDUNA Polska TU S.A. nie uwzględniło roszczeń dotyczących:
- umów anulowanych z przyczyn, leżących po stronie organizatora turystyki (Marszałek Województwa Mazowieckiego występował o ponowne przeanalizowanie ww. roszczeń, jednak ubezpieczyciel podtrzymał swoje stanowisko w tym zakresie),
- zakupu wycieczek fakultatywnych, na które klienci zawarli oddzielne umowy,
- zgłoszeń z niekompletną dokumentacją.
Zgodnie z § 5 ust. 6 ww. umowy gwarancji za prawidłowe wyliczenie kwot zwrotu odpowiada ubezpieczyciel, tj. SIGNAL IDUNA Polska TU S.A., który jest zobowiązany dokonać wypłat należnych kwot bezpośrednio poszkodowanym klientom w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania dyspozycji wypłaty środków.
Pliki do pobrania
Liczba wyświetleń: 408
powrótSzanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.