Komunikaty

Badanie efektywności działań promocyjnych

2011.12.08 15:35 , aktualizacja: 2011.12.08 15:44

Autor: Krzysztof Pelizg, Wprowadzenie: Ilona Zięba

Wyłoniona w przetargu nieograniczonym niezależna firma doradczo-badawcza „Agrotec Polska Sp. z o.o.”, na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego, realizuje badanie efektywności działań promocyjnych w ramach projektu „Kreowanie wizerunku turystycznej marki Mazowsze” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. Celem głównym badania jest ocena skuteczności i efektywności działań promocyjnych, prowadzonych w województwie mazowieckim w ramach projektu „Kreowanie wizerunku turystycznej marki Mazowsze”.

 

W ramach badania przewidziano zastosowanie następujących ilościowych i jakościowych metod badawczych i analitycznych: Analiza materiałów i danych zastanych (desk research), Wywiady kwestionariuszowe CATI, Indywidualne wywiady pogłębione (IDI), Zogniskowane wywiady grupowe (FGI), Empowerment Evaluation Blog, Badanie ankietowe CAWI, Panel ekspertów, Warsztat heurystyczny.

 

Projekt ma charakter naukowo-badawczy, pozyskane informacje zostaną wykorzystane na potrzeby tego badania, a członkowie Zespołu badawczego kierują się zasadą zachowania poufności informacji uzyskiwanych w trakcie prowadzenia badania.

 

Szczegółowe informacje na temat badania dostępne są na:

  • stronie informacyjnej na temat badania:

http://www.agrotec.pl/turystyka_na_mazowszu/

  • blogu poświęconemu badaniu:

http://turystykanamazowszu.pl/

 

Liczba wyświetleń: 576

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.