Komunikaty
E-PUNKT – pomoc w poznaniu prawa obrotu elektronicznego
2014.12.12 09:45 , aktualizacja: 2014.12.12 09:52
Autor: opr.Agnieszka Stabińska (na podst. mat.PARP), Wprowadzenie: Agnieszka Stabińska
Handel elektroniczny jest branżą dynamicznie się rozwijającą w ostatnich latach, szczególnie w Polsce, która jest europejskim liderem pod względem procentowego wzrostu wartości rynku. Pomimo znacznego potencjału nie jest to jednak branża łatwa. Jej funkcjonowanie jest uregulowane w wielu aktach prawnych. Rozproszenie przepisów rodzi szereg problemów, szczególnie wśród małych przedsiębiorstw.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom usługodawców i usługobiorców, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła portal Punkt kontaktowy „e-PUNKT”. Serwis pozwala przedsiębiorcom i konsumentom zwiększyć świadomość korzystania z Internetu. Dzięki niemu użytkownicy mogą lepiej zrozumieć m.in. kwestie prawne związane z e-zakupami.
Na specjalnie dedykowanej stronie internetowej www.e-punkt.gov.pl publikowane są informacje oraz porady na temat prawa obrotu elektronicznego, w tym: artykuły tematyczne, aktualności, baza aktów prawnych, e-booki, nagrania wideo z przeprowadzonych e-seminariów, a także Formularz zadawania pytań, za pomocą którego można zadać pytanie związane z zagadnieniami obrotu elektronicznego.
W ostatnim czasie w ramach działalności e-PUNKTU opracowane zostały 2 publikacje elektroniczne, które są szczególnie przydatne w kontekście nadchodzących zmian przepisów konsumenckich: „Prawo do obrotu elektronicznego. Zmiany w przepisach” oraz „Dyrektywa konsumencka – opis wybranych zmian”.
Kontakt do e-PUNKTU
Wszelkie pytania oraz informacje związane z Punktem Kontaktowym należy kierować na adres: .
Liczba wyświetleń: 159
powrótSzanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.