Komunikaty
Szpital w Płocku. Ogłoszenia konkursowe na ordynatorów oddziałów: chorób płuc i kardiologicznego
2018.04.18 06:00 , aktualizacja: 2018.04.19 11:26
Autor: Grażyna Brudzeńska, Wojewódzki Szpital Zespolony w Płocku, Wprowadzenie: Agnieszka Stabińska
Dyrektor Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku ogłasza 2 konkursy na stanowiska:
- Ordynatora Oddziału Chorób Płuc,
- Ordynatora Oddziału Kardiologicznego.
Z osobami wyłonionymi w postępowaniu konkursowym będzie nawiązany stosunek pracy lub zawarta umowa cywilnoprawna.
Wymagane kwalifikacje
- zgodnie z poz. 5, część I załącznika do rozporządzenia Ministra Zdrowia z 20 lipca 2011 r.
w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami (Dz. U. Nr 151, poz. 896).
Kandydaci zgłaszający się do konkursów proszeni są o złożenie dokumentów zgodnie z § 12 ust. 1 i ust. 3 rozporządzenia Ministra Zdrowia z 6 lutego 2012 r. w sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 393), w terminie 30 dni od daty ukazania się ogłoszenia na stronie Biuletynu Informacji Publicznej podmiotu tworzącego i na tablicy ogłoszeń w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku, na adres:
Wojewódzki Szpital Zespolony w Płocku
09–400 Płock, ul. Medyczna 19
Dział Kadr i Płac
Za dokumenty potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe uważa się oryginały lub ich kopie uwierzytelnione notarialnie. Niezłożenie dokumentów w formie oryginałów lub ich kopii uwierzytelnionych notarialnie spowoduje odrzucenie oferty.
Kopertę z ofertą należy oznaczyć imieniem i nazwiskiem oraz adresem korespondencyjnym, numerem telefonu kontaktowego i adnotacją o treści (w zależności od konkursu):
- „Konkurs na stanowisko Ordynatora Oddziału Chorób Płuc w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku.” ,
- „Konkurs na stanowisko Ordynatora Oddziału Kardiologicznego w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku.”.
O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie w formie pisemnej.
Materiały informacyjne o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym podmiotu leczniczego można uzyskać po złożeniu pisemnego wniosku do podmiotu leczniczego.
Przewidywany termin rozpatrywania zgłoszonych kandydatur – 2 miesiące od daty zakończenia składania ofert.
Liczba wyświetleń: 292
powrótSzanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.