Komunikaty

Konkurs na stanowisko zastępcy dyrektora ds. lecznictwa w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku

2020.01.02 08:30 , aktualizacja: 2020.01.02 08:31

Autor: Wojewódzki Szpital Zespolony w Płocku, Wprowadzenie: Urszula Sabak-Gąska

Dyrektor Wojewódzkiego Szpitala  Zespolonego w Płocku (ul. Medyczna 19, 09-400 Płock) ogłasza konkurs na stanowisko zastępcy dyrektora ds. lecznictwa w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku.

 

Z osobą wyłonioną w postępowaniu konkursowym na stanowisko jw. zostanie nawiązany stosunek pracy lub zawarta umowa cywilnoprawna.

 

Wymagane kwalifikacje

Zgodnie z częścią I poz. 1 załącznika do  rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami (Dz. U. Nr 151, poz. 896) to jest: tytuł zawodowy lekarza i tytuł specjalisty lub specjalisty II stopnia w dziedzinie medycyny oraz minimum 8 lat pracy w zawodzie.   

 

Kandydaci zgłaszający się do konkursu proszeni są o złożenie dokumentów zgodnie z § 12 ust. 1 i ust. 3 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 06 lutego 2012 r. w sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 393

z późn. zm.) to jest:

  1. podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem;
  2. dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania danego stanowiska, a kandydaci na stanowiska, z którymi wiąże się posiadanie prawa wykonywania zawodu, dokument potwierdzający to prawo;
  3. opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej;
  4. inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata;
  5. kopie dokumentów, o których mowa w pkt 4, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata; na prośbę właściwego podmiotu lub komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów;
  6. oświadczenie kandydata o braku prawomocnie orzeczonego wobec niego zakazu wykonywania zawodu, zawieszenia prawa wykonywania zawodu, ograniczenia prawa wykonywania zawodu lub zakazu zajmowania określonego stanowiska.

Kandydat zgłaszający się do konkursu składa oświadczenie, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania konkursowego na dane stanowisko.

 

Termin składania ofert upływa z dniem 3 lutego 2020 r., tj. po 30 dniach od daty ukazania się ogłoszenia, na stronie Biuletynu Informacji Publicznej podmiotu leczniczego i na tablicy ogłoszeń w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku.

 

Kopertę z ofertą należy oznaczyć imieniem i nazwiskiem oraz adresem korespondencyjnym, numerem telefonu kontaktowego i adnotacją o treści: „Konkurs na stanowisko zastępcy dyrektora ds. lecznictwa w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku” oraz przesłać na adres:

 

 Wojewódzki Szpital Zespolony w  Płocku
ul. Medyczna 19

09-400 Płock
Dział Kadr i Płac

 

O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie w formie pisemnej. Materiały informacyjne o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym podmiotu leczniczego można uzyskać po złożeniu pisemnego wniosku do podmiotu leczniczego.

 

Przewidywany termin rozpatrywania zgłoszonych kandydatur – 2 miesiące od daty zakończenia składania ofert.

Liczba wyświetleń: 370

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.