Komunikaty

TOURASIA – jak zgłosić roszczenie do gwaranta

2020.04.02 19:40 , aktualizacja: 2020.04.07 08:48

Autor: KP, Wprowadzenie: Iwona Dybowska

31 marca, w godzinach popołudniowych, do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego wpłynęła informacja o niewypłacalności biura podróży Tourasia.

 

Gwarancji ubezpieczeniowa opiewa na kwotę 607 800,00 zł. To z tych środków klienci biura będą mogli uzyskać zwroty  dokonanych wpłat na niezrealizowane przez biuro wyjazdy. Wszystkie te osoby powinny kontaktować się bezpośrednio z gwarantem.

 

W celu zgłoszenia roszczenia, prosimy o dokładne wypełnienie formularza i dostarczenie drogą korespondencyjną bezpośrednio do Gwaranta na adres:
ERGO Reiseversicherung AG Oddział w Polsce,
al. Grunwaldzka 413,
80-309 Gdańsk

Do formularza należy dołączyć:

  1. Kopię umowy o udział w imprezie turystycznej zawartej między podróżnym, a organizatorem turystyki i/lub kopie dokumentów potwierdzających nabycie powiązanych usług turystycznych, za których realizację jest odpowiedzialny przedsiębiorca ułatwiający nabywanie powiązanych usług turystycznych.
  2. Kopię dowodu wpłaty zaliczki i/lub pełnej ceny z tytułu imprezy turystycznej i/lub powiązanej usługi turystycznej na rzecz biura podróży (np. wyciąg bankowy, pokwitowanie/paragon) w przypadku zakupu imprezy u agenta turystycznego prosimy załączyć potwierdzenie o dokonaniu przelewu ww. kwoty na rzecz organizatora imprezy i/lub przedsiębiorcy ułatwiającego nabywanie powiązanych usług turystycznych


Formularz zgłoszenia roszczenia z gwarancji ubezpieczeniowej dostępny jest również na stronie internetowej Gwaranta w sekcji „do pobrania”.

Pliki do pobrania

Rozmiar: 54 kB, Liczba pobrań: 145, Adobe Acrobat Document

Artykuły powiązane

Biuro podróży TOURASIA złożyło wniosek o niewypłacalności

01-04-2020
Biuro podróży poinformowało, że klienci biura nie przebywają obecnie poza granicami kraju. Nie ma zatem konieczności sprowadzania ich do kraju.
więcej o: Biuro podróży TOURASIA złożyło wniosek o niewypłacalności

Liczba wyświetleń: 179

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.