Komunikaty

Komunikat dla klientów Biura Podróży Aktywni+

2020.06.15 09:00 , aktualizacja: 2020.06.17 10:40

Autor: Agnieszka Wolińska (KP), Wprowadzenie: Urszula Sabak-Gąska

W związku z informacjami o niewypłacalności Biura Podróży Aktywni+ z siedzibą w Warszawie, które posiada gwarancję ubezpieczeniową wystawioną przez Towarzystwo Ubezpieczeń Europa S.A., informujemy o możliwości składania roszczeń związanych z zawartą umową o udział w imprezie turystycznej lub umową o powiązane usługi turystyczne, które nie zostały lub też nie zostaną zrealizowane przez Biuro Podróży Aktywni+.

 

Roszczenie z tego tytułu należy kierować drogą pocztową pod następujący adres:

 

Towarzystwo Ubezpieczeń Europa S.A.
Departament Obsługi Klientów
Biuro Regionalne we Wrocławiu
53-413 Wrocław, ul. Gwiaździsta 62

Roszczenie można też zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: . Do roszczenia należy dołączyć:

  1. Kopię umowy o udział w imprezie turystycznej zawartej między podróżnym a Biurem Podróży Aktywni+ lub kopię dokumentów potwierdzających nabycie powiązanych usług turystycznych, za których realizację jest odpowiedzialne Biuro Podróży Aktywni+,
  2. Kopię dowodu wpłaty na rzecz Biura Podróży Aktywni+ należności za imprezę turystyczną lub powiązane usługi turystyczne, związanych z zawartą umową,
  3. Oświadczenie stwierdzające niewykonanie przez Biuro Podróży Aktywni+ usług turystycznych o określonej wartości,
  4. Oświadczenie zawierające wskazanie rachunku bankowego, na który na nastąpić wypłata środków z gwarancji lub wskazanie innego sposobu wypłaty zabezpieczenia.

Poniżej znajdują się linki do pobrania wzorów formularza i dokumentów:

Formularz zgloszenia szkody

Oswiadczenie do gwarancji

 

W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 071 36 92 887  lub 801 500 300 w godzinach 8.00–20.00 od poniedziałku do piątku oraz w godzinach 8.00 –16.00 w soboty. lub pod adresem mailowym:

Liczba wyświetleń: 1835

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.