Ekokonkursy

„Przyroda sama się nie ochroni” - konkurs dla szkół podstawowych i gimnazjów z terenu Mazowsza

2011.08.29 12:45 , aktualizacja: 2011.08.29 13:05

Autor: Jarosław Warzywoda, Wprowadzenie: Agnieszka Stabińska

Celem Konkursu jest podnoszenie poziomu świadomości ekologicznej wśród najmłodszych mieszkańców Mazowsza oraz kształtowanie prawidłowych postaw związanych z ochroną środowiska, a także rozbudzanie poczucia odpowiedzialności wobec otaczającej przyrody i zwrócenie uwagi na zagrożenia środowiska. Inicjatywa organizowana jest z myślą o dzieciach w wieku wczesnoszkolnym, jak i dla uczniów klas starszych oraz młodzieży gimnazjalnej.

 

Kontynuując działania z lat poprzednich, Samorząd Województwa Mazowieckiego pragnie utrwalić w uczniach świadomość wobec zagrożeń środowiska, a także zachęcić ich do tworzenia trwałych nawyków i zachowań ekologicznego stylu życia w domu, szkole i najbliższym otoczeniu. Tego typu edukacja ułatwia między innymi zmianę sposobu patrzenia młodego pokolenia na przyrodę i zrozumienie konieczności dbania o stan najbliższej okolicy.

 

Do udziału w Konkursie zapraszamy wszystkie szkoły podstawowe oraz gimnazja z terenu województwa mazowieckiego. Zainteresowane placówki prosimy o zapoznanie się z regulaminem konkursu oraz przygotowanie prac  zgodnie z zawartymi w nim wytycznymi. Zgłoszenia należy składać wyłącznie na załączonej karcie zgłoszeniowej w terminie do 10 listopada 2011 r.

 

Szczegółowe informacje na temat konkursu można uzyskać w Departamencie Środowiska Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie w Wydziale Edukacji Ekologicznej, pod numerami telefonów: 022 59-79-480 Beata Krzemińska - Borzyńska; 022 59-79-466 Jarosław Warzywoda;

Pliki do pobrania

Rozmiar: 54 kB, Liczba pobrań: 1386, Dokument programu Microsoft Word
Rozmiar: 39 kB, Liczba pobrań: 774, Dokument programu Microsoft Word
Rozmiar: 36 kB, Liczba pobrań: 735, Dokument programu Microsoft Word

Liczba wyświetleń: 3174

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.