Lekcje o Mazowszu

Scenariusze zajęć powstałe w ramach IV edycji konkursu „Lekcje o Mazowszu”

2020.12.01 12:15 , aktualizacja: 2020.12.01 12:59

Autor: Dominika Popielarska (KP), Wprowadzenie: Jerzy Lipka-Wołowski

„Lekcje o Mazowszu. Scenariusze zajęć edukacyjnych. Lata 20.” to wynik czwartej edycji konkursu na najlepszy scenariusz lekcji szkolnych poświęconych województwu mazowieckiemu.

 

Przeprowadzeniem konkursu i wydaniem publikacji zbierającej najciekawsze pomysły lekcyjne, podobnie jak w latach ubiegłych, zajął się Samorząd Województwa Mazowieckiego we współpracy z Mazowieckim Samorządowym Centrum Doskonalenia Nauczycieli.

 

Zgromadzony materiał dydaktyczny po raz kolejny może posłużyć jako znakomita inspiracja dla nauczycieli szkół podstawowych i średnich, którym bliska jest idea podnoszenia wśród młodzieży świadomości o Mazowszu i, którzy szukają pomysłu na ciekawe zajęcia.

 

Zamieszczone scenariusze podzielone są ze względu na wiek odbiorców: 7–9 lat, 10–14 lat, i 15–18 lat.

Pliki do pobrania

Rozmiar: 4214 kB, Liczba pobrań: 490, Adobe Acrobat Document
Rozmiar: 7760 kB, Liczba pobrań: 309, Adobe Acrobat Document
Rozmiar: 1935 kB, Liczba pobrań: 206, Adobe Acrobat Document
Rozmiar: 1048 kB, Liczba pobrań: 432, Adobe Acrobat Document
Rozmiar: 480 kB, Liczba pobrań: 175, Adobe Acrobat Document
Rozmiar: 1459 kB, Liczba pobrań: 372, Adobe Acrobat Document
Rozmiar: 2661 kB, Liczba pobrań: 238, Adobe Acrobat Document
Rozmiar: 5343 kB, Liczba pobrań: 211, Adobe Acrobat Document
Rozmiar: 503 kB, Liczba pobrań: 215, Adobe Acrobat Document
Rozmiar: 4652 kB, Liczba pobrań: 225, Adobe Acrobat Document
Rozmiar: 2150 kB, Liczba pobrań: 210, Adobe Acrobat Document
Rozmiar: 4943 kB, Liczba pobrań: 448, Adobe Acrobat Document
Rozmiar: 10674 kB, Liczba pobrań: 249, Adobe Acrobat Document
Rozmiar: 1983 kB, Liczba pobrań: 474, Adobe Acrobat Document
Rozmiar: 2105 kB, Liczba pobrań: 201, Adobe Acrobat Document

Liczba wyświetleń: 951

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.