Ogłoszenia
Wykład Otwarty: Między rękojmią a gwarancją–praktyczne porady jak skutecznie reklamować
2016.03.14 12:10 , aktualizacja: 2016.03.15 15:39
Autor: Anna Łataś, Biuro Współpracy i Promocji Gospodarczej, Wprowadzenie: Agnieszka Stabińska
Z okazji Dnia Konsumenta 17 marca w godz. 16.00–18:00 w Centrum Przedsiębiorczości Smolna, ul Smolna 4 (wjazd od ul. Kruczkowskiego, na wysokości ul. Czerwonego Krzyża) odbędzie się Europejski Wykład Otwarty zatytułowany „Między rękojmią a gwarancją – praktyczne porady jak skutecznie reklamować”.
Organizatorem spotkania jest Biuro Funduszy Europejskich i Rozwoju Gospodarczego Urzędu m.st. Warszawy, Punkt Informacji Europejskiej Europe Direct – Warszawa oraz Europejskie Centrum Konsumenckie.
Wykład poprowadzi Magdalena Krużyńska – ekspert Europejskiego Centrum Konsumenckiego.
Zagadnienia, które będą poruszane podczas wykładu:
- Czym jest rękojmia? Zalety i wady
- Co to jest gwarancja? Kiedy i jak jest realizowana
- Reklamacja towaru zakupionego za granicą – praktyczne wskazówki
- Nieuczciwe praktyki rynkowe przedsiębiorców stosowane w procedurze reklamacyjnej
- Czym zajmuje się ECK Polska? Gdzie szukać pomocy?
Wstęp wolny
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc udział w spotkaniu wymaga wcześniejszej rejestracji
pod adresem:
Więcej informacji:
Europejskie Centrum Konsumenckie Polska/ECC Poland
Pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
tel.: +48 22 55 60 248
e-mail: katarzyna.slupek@konsument.gov.pl
www.konsument.gov.pl
Liczba wyświetleń: 94
powrótSzanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.