Ogłoszenia

Wykład Otwarty: Między rękojmią a gwarancją–praktyczne porady jak skutecznie reklamować

2016.03.14 12:10 , aktualizacja: 2016.03.15 15:39

Autor: Anna Łataś, Biuro Współpracy i Promocji Gospodarczej, Wprowadzenie: Agnieszka Stabińska

Z okazji Dnia Konsumenta 17 marca w godz. 16.00–18:00 w Centrum Przedsiębiorczości Smolna, ul Smolna 4 (wjazd od ul. Kruczkowskiego, na wysokości ul. Czerwonego Krzyża) odbędzie się Europejski Wykład Otwarty zatytułowany „Między rękojmią a gwarancją – praktyczne porady jak skutecznie reklamować”.

Organizatorem spotkania jest Biuro Funduszy Europejskich i Rozwoju Gospodarczego Urzędu m.st. Warszawy, Punkt Informacji Europejskiej Europe Direct – Warszawa oraz Europejskie Centrum Konsumenckie.

Wykład poprowadzi Magdalena Krużyńska – ekspert Europejskiego Centrum Konsumenckiego.
 

Zagadnienia, które będą poruszane podczas wykładu:
 

  • Czym jest rękojmia? Zalety i wady
  • Co to jest gwarancja? Kiedy i jak jest realizowana
  • Reklamacja towaru zakupionego za granicą – praktyczne wskazówki
  • Nieuczciwe praktyki rynkowe przedsiębiorców stosowane w procedurze reklamacyjnej
  • Czym zajmuje się ECK Polska? Gdzie szukać pomocy?

Wstęp wolny

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc udział w spotkaniu wymaga wcześniejszej rejestracji

pod adresem: 

 

Więcej informacji:

Europejskie Centrum Konsumenckie Polska/ECC Poland

Pl. Powstańców Warszawy 1

00-950 Warszawa

tel.: +48 22 55 60 248

e-mail: katarzyna.slupek@konsument.gov.pl

www.konsument.gov.pl

Liczba wyświetleń: 94

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.