Aktualności
Raport z sondażu „Sprzedawcy we własnych oczach”
2015.04.02 13:30 , aktualizacja: 2015.04.02 13:36
Autor: Agnieszka Jędrzejczak, KM, Wprowadzenie: Agnieszka Stabińska
W dniach 23 lutego–12 marca 2015 r. Instytut MillwardBrown na zamówienie Polish National Sales Awards przeprowadził badanie pn. „Sami o sobie 2. Sprzedawcy we własnych oczach”.
Jego głównym założeniem było poznanie wizerunku sprzedawców w ich własnych oczach, ich opinii sprzedawców na temat nowych technologii w sprzedaży, wiedzy o proporcjach udziału sprzedaży tradycyjnej i internetowej w firmach oraz przewidywań odnośnie sprzedaży w przyszłości.
Prezentacja nt. RAPORTU /do pobrania/ przedstawia wyniki badania zrealizowanego za pomocą sondażu CAWI (wywiady przez Internet).
Więcej informacji:
Magdalena Łupińska
Polish National Sales Awards
ul. Bielska 29/2
02-394 Warszawa
tel. 22 853 56 22 do 24
email: biuro@pnsa.pl
Liczba wyświetleń: 64
powrótSzanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.