Aktualności

Raport z sondażu „Sprzedawcy we własnych oczach”

2015.04.02 13:30 , aktualizacja: 2015.04.02 13:36

Autor: Agnieszka Jędrzejczak, KM, Wprowadzenie: Agnieszka Stabińska

W dniach 23 lutego–12 marca 2015 r. Instytut MillwardBrown na zamówienie Polish National Sales Awards przeprowadził badanie pn. „Sami o sobie 2. Sprzedawcy we własnych oczach”.

 

Jego głównym założeniem było poznanie wizerunku sprzedawców w ich własnych oczach, ich opinii sprzedawców na temat nowych technologii w sprzedaży, wiedzy o proporcjach udziału sprzedaży tradycyjnej i internetowej w firmach oraz przewidywań odnośnie sprzedaży w przyszłości.

 

Prezentacja nt. RAPORTU /do pobrania/ przedstawia wyniki badania zrealizowanego za pomocą sondażu CAWI (wywiady przez Internet).

 

Więcej informacji:

Magdalena Łupińska

Polish National Sales Awards

ul. Bielska 29/2

02-394 Warszawa

tel. 22 853 56 22 do 24

email: biuro@pnsa.pl

Liczba wyświetleń: 64

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.