Aktualności
Nowe Punkty Konsultacyjne Krajowego Systemu Usług
2012.03.09 09:05 , aktualizacja: 2012.03.09 12:42
Autor: Agnieszka Jędrzejczak, KM, Wprowadzenie: Agnieszka Stabińska
Rozstrzygnięto konkurs na nowe Punkty Konsultacyjne KSU w województwie mazowieckim, organizowany przez Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości.
Punkty te będą prowadzone przez trzy ośrodki:
- Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości, ul. Piękna 68 / 1a, Warszawa, godziny otwarcia: pon. - pt.: 8:30-17:00;
- Fundacja Gospodarcza im. Karola Marcinkowskiego, ul. Małgorzacka 8, Ciechanów, godziny otwarcia: pon. - pt.: 8:00-16:00;
- Fundacja Małych i Średnich Przedsiębiorstw, ul. Smocza 27, Warszawa, godziny otwarcia: pon. - pt.: 8:00-16:00.
Wykwalifikowana kadra oraz znacznie poszerzony wachlarz usług, szczegółowo dopasowany do potrzeb obecnych i przyszłych przedsiębiorców, to jedne z wielu zalet, jakie posiadają nowo powstałe Punkty Konsultacyjne Krajowego Systemu Usług w województwie mazowieckim.
Dzięki swojej nowej formule oraz usługom „szytym na miarę”, ośrodki KSU staną się lokalnymi centrami obsługi obecnych i przyszłych przedsiębiorców. Punkty Konsultacyjne KSU nadal świadczyć będą usługi informacyjne dotyczące rozpoczynania i prowadzenia działalności gospodarczej. Usługi informacyjne świadczone przez PK KSU pozostaną bezpłatne. Z kolei usługi doradcze będą dofinansowane w 90% ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, (maksymalny koszt dla klienta wyniesie ok. 240 zł).
Nowością są usługi doradcze tj:
- Asysta w rozpoczynaniu i prowadzeniu działalności gospodarczej oraz opieka nad klientem. Celem tej usługi jest wsparcie początkującego przedsiębiorcy we wszystkich aspektach zakładania działalności gospodarczej, tj. przeprowadzenie analizy pomysłu w kontekście zasadności prowadzenia, potrzeb rynku i konkurencji (plus ewentualne korekty pomysłu), pomoc w przygotowaniu biznesplanu przedsięwzięcia i dokumentów niezbędnych do jego rejestracji.,
- Asysta w prowadzeniu działalności gospodarczej. Usługa ta jest skierowana do już działających przedsiębiorców. Obejmuje ona doradztwo w 4 podstawowych obszarach działalności firmy: formalno-prawne obowiązki związane z prowadzeniem firmy, marketing, organizacja oraz finansowanie przedsiębiorstwa.
- Opieka nad klientem.Jest to usługa informacyjna, obejmująca pomoc przedsiębiorcy w znalezieniu partnera biznesowego: usługi doradcze, szkoleniowe czy finansowe. Zadaniem PK KSU będzie również pomoc w zaaranżowaniu spotkania z usługodawcą specjalistycznym oraz dalszy monitoring losów klienta w procesie korzystania z tej usługi.
Więcej informacji pod numerem infolinii: 022 432 89 91 do 93; 0 801 33 22 02 lub mailowo:
Szczegółowe wyniki rozstrzygnięcia konkursu na „Nowe PK KSU” dostępne są pod adresem: http://pokl.parp.gov.pl/index/more/25562
Liczba wyświetleń: 207
powrótSzanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.