Pozostałe
„Strategia Promocji Województwa Mazowieckiego”
2008.04.02 00:00
Autor: Administrator, Wprowadzenie: JakubWojna
Na sesji Sejmiku Województwa Mazowieckiego w dniu 31 marca 2008 r. radni podjęli Uchwałę Nr 50/08 w sprawie przyjęcia dokumentu pn. „Strategia Promocji Województwa Mazowieckiego”.
W 2007 roku na zlecenie Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego został przygotowany dokument pn. „Strategia Promocji Województwa Mazowieckiego”. Autorem opracowania jest wyłoniona drogą dialogu konkurencyjnego firma WYG International/Grupa PRC.
Strategia Promocji określa cele, zasady i narzędzia, jakimi należy się posługiwać się promując region. Dokument wprowadza zmiany w dotychczasowy sposób działania na rzecz promocji, które mają na celu wykreowanie marki regionu, nadanie mu wyraźnego, jednolitego wizerunku i zdefiniowanie identyfikacji wizualnej.
W 2007 roku na zlecenie Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego został przygotowany dokument pn. „Strategia Promocji Województwa Mazowieckiego”. Autorem opracowania jest wyłoniona drogą dialogu konkurencyjnego firma WYG International/Grupa PRC.
Strategia Promocji określa cele, zasady i narzędzia, jakimi należy się posługiwać się promując region. Dokument wprowadza zmiany w dotychczasowy sposób działania na rzecz promocji, które mają na celu wykreowanie marki regionu, nadanie mu wyraźnego, jednolitego wizerunku i zdefiniowanie identyfikacji wizualnej.
Pliki do pobrania
Rozmiar: 10414 kB, Liczba pobrań: 1640, Adobe Acrobat Document
Liczba wyświetleń: 1027
powrótSzanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.