Pozostałe

„Strategia Promocji Województwa Mazowieckiego”

2008.04.02 00:00

Autor: Administrator, Wprowadzenie: JakubWojna

Na sesji Sejmiku Województwa Mazowieckiego w dniu 31 marca 2008 r. radni podjęli Uchwałę Nr 50/08 w sprawie przyjęcia dokumentu pn. „Strategia Promocji Województwa Mazowieckiego”.

W 2007 roku na zlecenie Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego został przygotowany dokument pn. „Strategia Promocji Województwa Mazowieckiego”. Autorem opracowania jest wyłoniona drogą dialogu konkurencyjnego firma WYG International/Grupa PRC.

Strategia Promocji określa cele, zasady i narzędzia, jakimi należy się posługiwać się promując region. Dokument wprowadza zmiany w dotychczasowy sposób działania na rzecz promocji, które mają na celu wykreowanie marki regionu, nadanie mu wyraźnego, jednolitego wizerunku i zdefiniowanie identyfikacji wizualnej.

Pliki do pobrania

Rozmiar: 10414 kB, Liczba pobrań: 1630, Adobe Acrobat Document

Liczba wyświetleń: 1027

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.