Harmonogram sesji sejmiku

PORZĄDEK OBRAD XIX POSIEDZENIA
SEJMIKU WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO
( III kadencja )
w dniu 21 kwietnia 2008

1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu Województwa Mazowieckiego za 2007 rok.
4. Projekt uchwały w sprawie absolutorium dla Zarządu Województwa Mazowieckiego z tytułu wykonania budżetu za 2007 rok (Druk Nr 407) – sprawozdawca radny pan Andrzej Rafał Wojciechowski.
5. Sprawozdanie Komisji Budżetu i Finansów o projekcie uchwały w sprawie zmian budżetu Województwa Mazowieckiego na 2008 rok (Druk Nr 408) – sprawozdawca radny pan Henryk Antczak.
6. Sprawozdanie Komisji Prawa, Samorządu, Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego o projekcie uchwały w sprawie skargi pana Wojciecha Klima (Druk Nr 403) – sprawozdawca radny pan Paweł Sulowski.
7. Sprawozdanie Komisji Prawa, Samorządu, Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego o projekcie uchwały w sprawie skargi pani Ireny Komorowskiej (Druk Nr 404) – sprawozdawca radny pan Witold Chrzanowski.
8. Sprawozdanie Komisji Zdrowia i Kultury Fizycznej o projekcie uchwały w sprawie wyboru przedstawicieli Sejmiku do składu rad społecznych działających przy publicznych zakładach opieki zdrowotnej o wojewódzkim obszarze działania (Druk Nr 344) – sprawozdawca radna pani Wiesława Krawczyk.
9. Sprawozdanie Komisji Strategii Rozwoju Regionalnego i Zagospodarowania Przestrzennego o projekcie uchwały w sprawie uchwalenia Regionalnej Strategii Innowacji dla Mazowsza na lata 2007-2015 (Druk Nr 338) – sprawozdawca radny pan Grzegorz Kostrzewa-Zorbas.
10. Sprawozdanie Komisji Polityki Społecznej i Prorodzinnej o projekcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie przez Marszałka Województwa Mazowieckiego z Powiatem Żyrardowskim umowy na realizację zadania pn. „Rozbudowa i modernizacja istniejącego budynku Domu Pomocy Społecznej poprzez dobudowanie nowego skrzydła budynku z dodatkowymi pokojami mieszkalnymi, częścią rehabilitacyjną wraz z windą, modernizację części pomieszczeń mieszkalnych, dostosowanie ciągów pieszych oraz łazienek dla osób niepełnosprawnych w istniejącej części budynku”, na okres 2 lat – 2008-2009 (Druk Nr 4

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.