Uchwały zarządu
Nr 559/333/10 z dn. 23-03-2010
w sprawie zatwierdzenia listy rankingowej wniosków ocenionych w ramach konkursu otwartego nr 1/POKL/9.2/2009 dla Działania 9.2 „Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 trwającego od dnia 6 kwietnia 2009 r. więcejNr 558/333/10 z dn. 23-03-2010
w sprawie zatwierdzenia listy wniosków, które przeszły procedurę ponownej oceny merytorycznej w wyniku pozytywnego rozpatrzenia protestów w ramach konkursu zamkniętego nr 2/POKL/9.5/2009 dla Działania 9.5 „Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich”, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 trwającego od dnia 18 maja 2009 r. do dnia 16 czerwca 2009 r. więcejNr 557/333/10 z dn. 23-03-2010
zmieniająca uchwałę w sprawie Zasad kwalifikowania wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 – 2013, wzoru wniosku o dofinansowanie projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 – 2013 oraz instrukcji wypełniania tego wniosku. więcejNr 556/333/10 z dn. 23-03-2010
w sprawie zatwierdzenia listy wniosków, na której znajduje się jeden wniosek, który przeszedł procedurę ponownej oceny merytorycznej w wyniku pozytywnie rozpatrzonego protestu w ramach konkursu zamkniętego nr 1/POKL/8.1.3/2009 dla Poddziałania 8.1.3 „Wzmacnianie lokalnego partnerstwa na rzecz adaptacyjności” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 trwającego od dnia 6 maja 2009 r. do 3 czerwca 2009 r. więcejNr 555/333/10 z dn. 23-03-2010
w sprawie zatwierdzenia do realizacji projektu nr POKL.06.02.00-14-060/09 Akademia Przedsiębiorczości IV realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie w ramach Priorytetu VI „Rynek pracy otwarty dla wszystkich”, Działania 6.2 „Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
więcejNr 554/333/10 z dn. 23-03-2010
w sprawie zatwierdzenia do realizacji projektu nr POKL.06.02.00-14-084/09 Własna Działalność – załóż firmę z WUP realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie w ramach Priorytetu VI „Rynek pracy otwarty dla wszystkich”, Działania 6.2 „Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
więcejNr 553/333/10 z dn. 23-03-2010
w sprawie zatwierdzenia do realizacji projektu nr POKL.06.02.00-14-016/09 Płocka Szkoła Małej Przedsiębiorczości IV realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie w ramach Priorytetu VI „Rynek pracy otwarty dla wszystkich”, Działania 6.2 „Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
więcejNr 552/333/10 z dn. 23-03-2010
w sprawie zatwierdzenia do realizacji projektu nr POKL.06.02.00-14-110/09 Moja firma – moja przyszłość realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie w ramach Priorytetu VI „Rynek pracy otwarty dla wszystkich”, Działania 6.2 „Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
więcejNr 551/333/10 z dn. 23-03-2010
w sprawie zatwierdzenia do realizacji projektu nr POKL.06.02.00-14-025/09 Czas na biznes II realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie w ramach Priorytetu VI „Rynek pracy otwarty dla wszystkich”, Działania 6.2 „Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
więcejNr 550/333/10 z dn. 23-03-2010
w sprawie zatwierdzenia do realizacji projektu nr POKL.06.02.00-14-011/09 Własna firma – Twoją szansą realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie w ramach Priorytetu VI „Rynek pracy otwarty dla wszystkich”, Działania 6.2 „Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
więcejSzanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.