Uchwały zarządu
2012.03.05
Autor: Wydział Zarządu, Wprowadzenie: Iwona Kalinowska
Uchwała 380/136/12
Zarządu Województwa Mazowieckiego
z dnia 28 lutego 2012 r.
w sprawie pokrycia kosztów zakupu usług: wynajmu sali konferencyjnej, usługi transportowej oraz wyżywienia na potrzeby spotkania Międzyregionalnej Grupy Roboczej oraz wizyty studyjnej w ramach projektu pn.: „Poprawa zdolności innowacyjnych w europejskich klastrach chemicznych” (ChemClust) w ramach Programu Współpracy Międzyregionalnej INTERREG IVC, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Pliki do pobrania
Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.