Uchwały zarządu
2013.01.07
Autor: Wydział Zarządu, Wprowadzenie: Iwona Kalinowska
Uchwała 2661/218/12
Zarządu Województwa Mazowieckiego
z dnia 18 grudnia 2012 r.
zmieniająca uchwałę w sprawie wyboru najkorzystniejszej oferty dla drugiej części zamówienia na zakup usługi polegającej na realizacji części zadania projektowego „Doradztwo techniczne i finansowe w tym obsługa prawna zamówień publicznych” oraz zadania projektowego „Monitoring i kontrola prac instalacyjnych oraz testowanie i czynności techniczne odbioru systemów IT” realizowanych w ramach projektu kluczowego Samorządu Województwa Mazowieckiego: „Rozwój elektronicznej administracji w samorządach województwa mazowieckiego wspomagającej niwelowanie dwudzielności potencjału województwa” w zakresie doradztwa technicznego i finansowego oraz koordynacji zadań wynikających z harmonogramu rzeczowo – finansowego projektu, monitorowania i rozliczenia projektu
Pliki do pobrania
Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.