Uchwały zarządu

2005.08.30

Autor: Wydział Zarządu, Wprowadzenie: Administrator

Uchwała 1611/214/05
Zarządu Województwa Mazowieckiego
z dnia 30 sierpnia 2005 r.

w sprawie wysokości dodatków motywacyjnego, funkcyjnego, mieszkaniowego oraz za warunki pracy dla dyrektorów szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez Samorząd Województwa Mazowieckiego.

Na podstawie art. 41 ust. 1 i ust. 2 pkt 6 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1590 z późn. zm.1)) oraz § 8, § 13, § 19 ust. 2, § 27 Regulaminu określającego wysokość stawek dodatków: motywacyjnego, funkcyjnego, mieszkaniowego, za wysługę lat i za warunki pracy, szczegółowe warunki ich przyznawania oraz sposób obliczania niektórych innych składników wynagrodzenia nauczycieli – stanowiącego załącznik do uchwały Nr 25/05 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 7 marca 2005 r. w sprawie Regulaminu określającego wysokość stawek dodatków: motywacyjnego, funkcyjnego, mieszkaniowego, za wysługę lat i za warunki pracy, szczegółowe warunki ich przyznawania oraz sposób obliczania niektórych innych składników wynagrodzenia nauczycieli - uchwala się, co następuje:

§ 1.

Przyznaje się dyrektorom szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez Samorząd Województwa Mazowieckiego dodatki: motywacyjny, funkcyjny, mieszkaniowy oraz za warunki pracy w wysokości i na czas określony, zgodnie z zestawieniem zawartym w załączniku do uchwały.

§ 2.

Wykonanie uchwały powierza się Marszałkowi Województwa Mazowieckiego.

§ 3.

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

z up. Marszałka Województwa Bogusław Kowalski Wicemarszałek

1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 oraz z 2004 r. Nr 102, poz. 1055 i Nr 116, poz. 1206.

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.