Uchwały zarządu
2005.11.29
Autor: Wydział Zarządu, Wprowadzenie: Administrator
Uchwała 2350/238/05
Zarządu Województwa Mazowieckiego
z dnia 29 listopada 2005 r.
w sprawie rozdysponowania środków finansowych terenowego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych. Na podstawie art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1590 z późn. zm.1)), art. 24 ust. 4 oraz art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz. U. z 2004 r. Nr 121, poz. 1266), w związku z „Zasadami i trybem postępowania w zakresie dysponowania środkami terenowego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych” stanowiącymi załącznik do uchwały Nr 829/194/05 Zarządu Województwa Mazowieckiego z dnia 31 maja 2005 r. w sprawie zasad i trybu postępowania w zakresie dysponowania środkami terenowego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych - uchwala się, co następuje:
§ 1.
1. Przeznacza się środki terenowego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych na dofinansowanie zadań z zakresu: „budowy i modernizacji dróg transportu rolnego- drogi o nawierzchni utwardzonej i żwirowej”, zgodnie z załącznikiem do uchwały.
2. Środki na realizację zadań, o których mowa w ust. 1, zostały przewidziane w planie finansowym terenowego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych w § 6260 w wysokości 269 000,00 zł.
§ 2.
Wykonanie uchwały powierza się Dyrektorowi Departamentu Rolnictwa i Modernizacji Terenów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.
§ 3.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik
1) zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806 oraz z 2003 r. Nr 162, poz. 1568; z 2004 r., Nr 102, poz. 1055 i Nr 116, poz. 1206.
Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.