Uchwały zarządu

2002.09.30

Autor: Wydział Zarządu, Wprowadzenie: Administrator

Uchwała 612/230/02
Zarządu Województwa Mazowieckiego
z dnia 30 września 2002 r.

w sprawie wysokości dodatku funkcyjnego dla powołanych od 1 września 2002 r. dyrektorów szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez Samorząd Województwa Mazowieckiego.

Na podstawie art. 41 ust. 1 i ust. 2 pkt 6 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1590 ze zm.), oraz § 4 regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków: motywacyjnego, funkcyjnego i za warunki pracy oraz niektóre inne składniki wynagrodzenia – stanowiącego załącznik do uchwały Nr 44/33/2000 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 11 września 2000 r. w sprawie wynagradzania nauczycieli, ustalenia regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków: motywacyjnego, funkcyjnego i za warunki pracy oraz niektórych innych składników wynagrodzenia - uchwala się, co następuje:

§ 1.

1. Przyznaje się dyrektorom szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez Samorząd Województwa Mazowieckiego powołanych na stanowiska od 1 września 2002 r. dodatek funkcyjny w wysokości określonej w załączniku do uchwały.
2. Dodatek, o którym mowa w ust. 1, przyznaje się na okres pełnienia funkcji dyrektora.
3. Środki finansowe na dodatek, o którym mowa w ust. 1, zostały zaplanowane w planach finansowych jednostek oświatowych.

§ 2.

Podwyższa się dodatek funkcyjny do wysokości 40% Jadwidze Przybyłek – Dyrektorowi Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Ciechanowie.

§ 3.

Wykonanie uchwały powierza się Marszałkowi Województwa Mazowieckiego.

§ 4.

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.