Uchwały zarządu
2006.04.12
Autor: Wydział Zarządu, Wprowadzenie: Administrator
Uchwała 705/270/06
Zarządu Województwa Mazowieckiego
z dnia 04 kwietnia 2006 r.
w sprawie zakupu usługi polegającej na druku materiałów reklamowych oraz zorganizowaniu seminarium podczas XV „Giełdy Rolniczej”, która odbędzie się 21 maja 2006 na terenie Zespołu Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku. Na podstawie art. 41 ust. 1 i ust. 2 pkt 3 i art. 70 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1590 z późn. zm.1)) - uchwala się, co następuje:
§ 1.
Wyraża się zgodę na wydatkowanie kwoty do 10.000 zł na zakup usługi polegającej na druku materiałów reklamowych oraz zorganizowaniu seminarium podczas XV „Giełdy Rolniczej”, która odbędzie się 21 maja 2006 na terenie Zespołu Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku.
§ 2.
Środki finansowe na zakup usługi druku materiałów reklamowych oraz zorganizowaniu seminarium podczas XV „Giełdy Rolniczej”, o której mowa w § 1, zaplanowane zostały w budżecie Województwa Mazowieckiego na rok 2006 przyjętym uchwałą Nr 217/05 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 19 grudnia 2005 roku w sprawie budżetu Województwa Mazowieckiego na 2006 rok (Dz. Urz. Woj. Maz. z 2006 r. Nr 1, poz. 2) – w dziale 900, rozdziale 90002 § 4300 i pochodzą z dochodów własnych.
§ 3.
Wykonanie uchwały powierza się Dyrektorowi Departamentu Rolnictwa i Modernizacji Terenów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.
§ 4.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik
1) zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558 i Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 oraz z 2004 r. Nr 102, poz. 1055 i Nr 116, poz. 1206.
Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.