Uchwały zarządu

2006.07.21

Autor: Wydział Zarządu, Wprowadzenie: Administrator

Uchwała 1395/289/06
Zarządu Województwa Mazowieckiego
z dnia 27 czerwca 2006 r.

w sprawie zakupu usługi polegającej na realizacji i emisji przez Radio Plus Radom cykli audycji radiowych propagujących rolnictwo ekologiczne wśród producentów i konsumentów.

Na podstawie art. 41 ust. 1 i ust. 2 pkt 3 i art. 70 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1590 z późn. zm.1)) - uchwala się, co następuje:

§ 1.

Wyraża się zgodę na wydatkowanie kwoty do 5.000 zł na zakup usługi polegającej na realizacji i emisji przez Radio Plus Radom cykli audycji radiowych propagujących rolnictwo ekologiczne wśród producentów i konsumentów.

§ 2.

Środki finansowe na zakup usługi polegającej na realizacji i emisji cykli audycji radiowych propagujących rolnictwo ekologiczne wśród producentów i konsumentów, o których mowa w § 1, zostały zaplanowane w budżecie Województwa Mazowieckiego na rok 2006 - przyjętym uchwałą Nr 217/05 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 19 grudnia 2005 r. w sprawie budżetu Województwa Mazowieckiego na 2006 rok (Dz. Urz. Woj. Maz. z 2006 r. Nr 1, poz. 2) w dziale 010, rozdziale 01018, § 4300 i pochodzą z dochodów własnych.

§ 3.

Wykonanie uchwały powierza się Dyrektorowi Departamentu Rolnictwa i Modernizacji Terenów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego

§ 4.

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

z up. Marszałka Województwa Waldemar Roszkiewicz Wicemarszałek

1) zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806 oraz z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 oraz z 2004 r. Nr 102, poz.1055, Nr116, poz. 1206.

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.