Uchwały zarządu

2007.02.19

Autor: Wydział Zarządu, Wprowadzenie: Administrator

Uchwała 208/16/07
Zarządu Województwa Mazowieckiego
z dnia 06 lutego 2007 r.

w sprawie wyrażenia zgody na wszczęcie procedury w sprawie zamówienia publicznego na zakup 24 zestawów komputerowych wraz z drukarkami oraz oprogramowaniem Windows, z przeznaczeniem na nagrody dla laureatów III Edycji „Konkursu – Zbiórka Makulatury”.

Na podstawie art. 41 ust. 1 i ust. 2 pkt 3 oraz art. 70 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1590,
z późn. zm.1)), art. 18 i 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658)
– uchwala się, co następuję:

§ 1.

Wyraża się zgodę na wszczęcie procedury w sprawie zamówienia publicznego na zakup
24 zestawów komputerowych wraz z drukarkami oraz oprogramowaniem Windows,
z przeznaczeniem na nagrody dla laureatów III edycji „Konkursu – zbiórka makulatury”, wyłonionych spośród przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych na ternie Mazowsza, o wartości szacunkowej 90.163,94 złotych netto, w trybie licytacji elektronicznej na podstawie art. 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych.

§ 2.

Środki finansowe przeznaczone na realizację zadania, o którym mowa w § 1, w wysokości
do 110.000 złotych brutto zaplanowano w budżecie Województwa Mazowieckiego
na rok 2007 – przyjętym uchwałą Nr 1/07 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia
15 stycznia 2007 r. w sprawie budżetu Województwa Mazowieckiego na rok 2007 - w dziale 900, rozdziale 90002, § 6060 i pochodzą z dochodów własnych.

§ 3.

1. Powołuje się Komisję Przetargową w składzie:
1) Przewodniczący Komisji – Krzysztof Strachota-Osiński – Kierownik Wydziału Zamówień Publicznych,
2) Sekretarz Komisji – Witold Olender –Główny Specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych,
3) Członek Komisji – Paweł Sztek – Informatyk w Wydziale Informatyki,
4) Członek Komisji – Magdalena Marczak – Główny Specjalista – Wieloosobowe Stanowisko ds. Obsługi Radnych w Kancelarii Sejmiku,
5) Członek Komisji – Damian Milewski – Samodzielny Referent w Departamencie Środowiska.
2. Do obowiązków Komisji należy przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w szczególności przedstawienia kierownikowi zamawiającego propozycji:
1) wykluczenia wykonawcy,

z up. Marszałka Województwa Tomasz Siemoniak Wicemarszałek

1) zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558 i Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 162, poz. 1568, Nr 153, poz. 1271, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1206 i Nr 167, poz. 1759 oraz z 2006 r. Nr 126, poz. 875 i Nr 227, poz. 1658.

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.