Aktualności

Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane

2008.01.25 00:00

Autor: Administrator, Wprowadzenie: MRyszkowski

Kozienice: Zagospodarowanie poscaleniowe we wsi Ryczywół gm.Kozienice:

Zadanie nr 1 : Budowa wydzielonych w ramach postępowania scaleniowego dróg dojazdowych do gruntów rolnych CPV: 45 23 31 42-6 Budowa przepustu CPV: 45 22 11 00-3

Zadanie nr 2 : Prace rekultywacyjne niezbędne do ułatwienia zagospodarowania terenów pod uprawę CPV: 77 10 00 00-1

Numer ogłoszenia: 15551 - 2008; data zamieszczenia: 22.01.2008


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY:

NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kozienicach, ul.J.Kochanowskiego 28, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienicepowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie poscaleniowe we wsi Ryczywół gm.Kozienice:

Zadanie nr 1 : Budowa wydzielonych w ramach postępowania scaleniowego dróg dojazdowych do gruntów rolnych CPV: 45 23 31 42-6 Budowa przepustu CPV: 45 22 11 00-3 Zadanie nr 2 : Prace rekultywacyjne niezbędne do ułatwienia zagospodarowania terenów pod uprawę CPV: 77 10 00 00-1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa dróg polegać będzie na naprawie w miejscach pokrywających się ze starym przebiegiem dróg gruntowych i budowie nowowyznaczonych. Nr nr dróg: 2247, 2291, 2326, 2327, 2496/1, 2505/1, 2507, 2556, 2576, 2408, 2376, 2614, 2637, 2389, 2435, 2451, 2528, 2583, o łącznej długości 12 km. Na drodze 2326 (przy skrzyżowaniu z drogą 2327) budowa przepustu rurowego. Szerokość dróg: nr 2505/1 - na długości 461 m - szer.8 m i na długości 105 m - szer. 5 m, nr 2614 szer. 4m na długości 370 m, nr 2638 szer.2,5 m, pozostałe drogi o szerokości 6m. Zakres prac: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, mechaniczne karczowanie krzaków i poszycia, oczyszczanie terenu z pozostałości po wykarczowaniu, naprawa dróg gruntowych - profilowanie i zagęszczanie, Prace rekultywacyjne na łącznej powierzchni 4 ha w działkach nr nr 2456, 2534, 2466, 2607, 2442, 2471, 2467, 2339, 2347, 2216, 2362, 2426, 2639, 2290, 2329, 2490, 2491, 2526, 2582 obejmować będą: usunięcie ugorów i zakrzaczeń, oczyszczanie terenu z pozostałości po wykarczowaniu ze spaleniem na miejscu, bronowanie mechaniczne i orkę glebogryzarką przyczepną kat. gruntu I-II, kultywatorowanie mechaniczne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.22.11.00-3, 77.10.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium 2000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :


  • spełniają wymogi art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust 1ustawy,
  • złożą ofertę spełniającą warunki zamieszczone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotowych robót,
  • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  • udzielą 3 letniej rękojmi na wykonany przedmiot umowy.


Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:


  • Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1.)
  • Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia zał. nr 2, Wykonawca jest zobowiązany do: wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach występujących w przedmiarze robót. Pominięcie pozycji jak i brak wypełnienia pozycji oraz wprowadzenie przez wykonawcę jakichkolwiek zmian w ilościach jednostek przedmiarowych określonych przez Zamawiającego w poszczególnych pozycjach przedmiaru robót spowoduje odrzucenie oferty.
  • Dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie,
  • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  • Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. od 4 do 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  • Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  • Wskazanie kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi, potwierdzonych jego uprawnieniami oraz zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.
  • Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22.ust.1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy załącznik nr 3.
  • Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas prowadzenia robót wynikających z SIWZ.
  • Dowód wniesienia wadium.
  • Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. V podpkt.4, 5, 7,8 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienicepowiat.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. J Kochanowskiego 28.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. J. Kochanowskiego 28, pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Liczba wyświetleń: 1134

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.