Z regionu

Warszawscy studenci zwyciężyli

2012.09.27 14:35 , aktualizacja: 2012.09.28 15:28

Autor: Dorota Łucja Cichocka, Wprowadzenie: Dorota Łucja Cichocka

Grupa studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w skład której weszli: Piotr Wawrysiuk, Aneta Maliszewska, Kamil Borkowski, Łukasz Kanownik oraz Joanna Sakowska w lipcu 2012, jako pierwszy europejski zespół, wygrała globalny konkurs Google Online Marketing Challenge.

 

W ramach nagrody studenci zostali zaproszeni na tygodniowy wyjazd do San Francisco oraz wizytę i wręczenie nagród w głównej siedzibie Google Inc. w Mountain View w Dolinie Krzemowej. Studenci zaplanowali odwiedzenie między innymi Los Angeles, Wielkiego Kanionu, Las Vegas, Doliny Śmierci, Nowego Jorku i Waszyngtonu. Przez ten czas będą także poszukiwali inspiracji marketingowych oraz zachęcali młodych ludzi do brania udziału w konkursach akademickich. Patronat honorowy nad wyprawą objął Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik.

 

Google Online Marketing Challenge jest jednym z największych międzynarodowych konkursów poświęcony tematyce marketingu internetowego. W tegorocznej edycji udział wzięło ponad 11 tys. uczestników z 86 krajów. Głównym zadaniem w konkursie było zaprojektowanie i przeprowadzenie skutecznej trzytygodniowej kampanii AdWords dla wybranej firmy lub organizacji pozarządowej.

  • fot. archiwum organizatora

Liczba wyświetleń: 128

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.