Z regionu
Spotkanie profesjonalistów z pasjonatami
2016.11.03 10:25 , aktualizacja: 2016.12.05 13:43
Autor: Krzysztof Zaniewski, RW, Wprowadzenie: Agnieszka Stabińska
I edycja Międzynarodowych Targów Warsaw Gastro Show za nami. To nowa inicjatywa targowa, dedykowana branży spożywczej, gastronomicznej oraz hotelarskiej.
Kulinarna platforma
Głównie wyposażenie i urządzenia dla sektora gastronomicznego, hotelarskiego, firm cateringowych, a przede wszystkim żywność i napoje wysokiej jakości. Kadra zarządzająca hoteli, restauracji, obiektów gastronomicznych oraz szefowie kuchni mogli zapoznać się z ofertą produktów i usług, które pozwolą sprawnie funkcjonować ich firmom.
Szereg atrakcji towarzyszących – degustacja produktów regionalnych, warsztaty kulinarne i szkolenia branżowe, przyciągały także rzeszę klientów detalicznych. Pierwsze 2 dni targów były skierowane do profesjonalnych odbiorców. Trzeciego dnia zaproszono wszystkich, którzy lubią gotować, szukają inspiracji kulinarnych, chcą spotkać gwiazdy gastronomii oraz są zainteresowani zdrowym odżywianiem.
Stoisko Mazowsza
Na powierzchni 160 m2 gościło 22 wystawców, oferujących szeroką gamę produktów o najwyższej jakości. Regionalni wystawcy kusili m.in. wybornymi mięsami i przetworami mięsnymi, chrupiącym pieczywem, aromatycznymi miodami i produktami z pasieki, a także tradycyjnymi przetworami, wyrobami z mleka oraz nalewkami i winami. Produkt o nazwie „Truskawka w miodzie”, pochodzący z mazowieckiej pasieki Pachniczówka Sp. z o. o., otrzymał wyróżnienie w targowym konkursie Gastronomiczny Przebój Roku 2016.
Pierwsza edycja targów odbyła się pod patronatem honorowym Marszałka Województwa Mazowieckiego Adama Struzika.
Liczba wyświetleń: 228
powrótSzanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.