Ankieta poziomu satysfakcji klientów zewnętrznych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Ankieta poziomu satysfakcji klientów zewnętrznych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie
2011.07.11 14:20 , aktualizacja: 2021.06.09 15:07
Autor: Departament Organizacji, Wprowadzenie: Dorota Łucja Cichocka
Szanowni Państwo,
Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety satysfakcji klienta Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie. Badanie to pozwoli nam dowiedzieć się, jak oceniają Państwo naszą pracę i - wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, przyczyni się do jej usprawnienia.
Gwarantuję całkowitą poufność i anonimowość ankiet. Odpowiedzi zostaną ujęte w zbiorczych zestawieniach, bez możliwości identyfikacji z konkretną osobą.
Z poważaniem,
/-/
Sara Michalska
Pełnomocnik ds. zintegrowanego systemu zarządzania
Pliki do pobrania
Liczba wyświetleń: 5216
Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.