Komunikacja z urzędem osób, które trwale lub okresowo doświadczają trudności w komunikowaniu się
Komunikat w sprawie form komunikacji z urzędem osób, które trwale lub okresowo doświadczają trudności w komunikowaniu się
2013.11.26 15:25 , aktualizacja: 2020.06.26 10:03
Autor: Anna Obłoza, Biuro ds. zintegrowanego systemu zarządzania, Wprowadzenie: Agnieszka Stabińska
Osoby, które trwale lub okresowo doświadczają trudności w komunikowaniu się, mogą załatwić sprawę w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie, korzystając z następujących form kontaktu (podstawa prawna: ustawa z 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się, Dz. U. z 2017 r. poz. 1824):
- Korespondencja tradycyjna kierowana na adres Urzędu: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa;
- Elektroniczna skrzynka podawcza z użyciem profilu zaufanego ePUAP lub podpisu kwalifikowanego;
- Poczta elektroniczna, e-mail: urzad_marszalkowski@mazovia.pl;
- fax: 22 59 79 290
Jest także możliwość umówienia się na spotkanie, by załatwić sprawę w urzędzie i skorzystać w tym czasie z pomocy tłumacza języka migowego.
UWAGA! Na co najmniej 3 dni przed planowanym spotkaniem należy złożyć wniosek do urzędu. To czas niezbędny na odpowiednie przygotowanie organizacyjne.
Pracownik Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie skontaktuje się z osobą składającą wniosek i potwierdzi organizację spotkania oraz jego datę i godzinę.
Pliki do pobrania
Liczba wyświetleń: 9165
Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.