Usługi (WCM)
Portal WCM
Chcąc ułatwić Państwu kontakt z urzędem, opracowaliśmy opisy usług świadczonych przez Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie.
Usługi dostępne są na portalu WCM, pod adresem: wcm.mazovia.pl .
Kontakt z urzędem jest możliwy:
- osobiście w siedzibach urzędu w Warszawie przy ul. Jagiellońskiej 26, ul. Skoczylasa 4, ul. Kłopotowskiego 5, ul. Okrzei 35, Al. Solidarności 61 od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00–16.00,
- osobiście w siedzibach delegatur: Ciechanów, ul. Wodna 1; Ostrołęka, ul. Piłsudskiego 38; Płock, ul. Kolegialna 19; Radom, ul. Kościuszki 5a; Siedlce, ul. Wiszniewskiego 4; Żyrardów ul.1 Maja 17; Piaseczno, ul. Puławska 38; Wołomin, ul. Miła 3,
- za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie lub bezpośrednio na adres siedziby właściwej delegatury,
- telefonicznie, pod nr 22 5979100,
- faksem: 22 5979290,
- drogą elektroniczną za pośrednictwem portalu e-PUAP na adres elektronicznej skrzynki podawczej urzędu,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres . Wiadomości e-mail wpływające na podany wyżej adres poczty elektronicznej traktowane są jak przesyłki wpływające do urzędu w sposób tradycyjny (nieelektroniczny) i podlegają rozpatrzeniu jak każde pismo doręczone na nośniku papierowym.
Projekt „Portal korporacyjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie – platforma cyfrowa e-usług”
Ideą projektu jest:
-
zwiększenie efektywności działania poprzez:
-
budowę systemów pracy grupowej zintegrowanych z obiegiem dokumentów i repozytoriami (obniżenie kosztów utrzymania systemów oraz podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów ICT),
-
wprowadzenie jednolitego środowiska pakietu biurowego (podniesienie efektywności działania oraz obniżenie kosztów eksploatacji),
-
wprowadzenie zintegrowanego systemu zarządzania zasobami teleinformatycznymi UMWM
w Warszawie,
-
-
zwiększenie bezpieczeństwa w odniesieniu do obecnie użytkowanych systemów informatycznych poprzez wprowadzenie polityk bezpieczeństwa, zawierających konieczność uwierzytelniania na bazie certyfikatów (bezpieczeństwo i dostosowanie do regulacji prawnych),
-
dostosowanie infrastruktury informatycznej do bieżących regulacji prawnych, w szczególności do rozporządzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,
-
poprawę obsługi obywateli poprzez budowę platformy front office wraz z katalogiem 170 formularzy e-usług dla klientów zewnętrznych,
-
stworzenie jednolitej platformy informatycznej z wieloma usługami dla pracowników tzw. moduły back office.
Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.