Rok 2019
Obwieszczenie informujące o wszczęciu, na wniosek Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, postępowania administracyjnego w sprawie zmiany decyzji Marszałka Województwa Mazowieckiego Nr 5/17/PZ.E z dnia 31 października 2017 r.
2019.05.15 08:45 , aktualizacja: 2019.05.15 08:58
Autor: Sylwia Kałęcka (PZ), Wprowadzenie: Aleksandra Szybilska
Na podstawie art. 9, art. 49 i art. 61 § 1, 4 i 5 oraz art. 155 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz.2096, z późn. zm., zwanej dalej „K.p.a.”), w związku z art. 362 ust. 1 pkt 1, ust. 2a, art. 378 ust. 2a pkt 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018 r. poz. 799, z późn. zm.), zawiadamia się, że Marszałek Województwa Mazowieckiego wszczął na wniosek Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji Nr 5/17/PZ.E z dnia 31 października 2017 r., znak: PZ-V.7033.1.2017.DR, nakładającej na Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie, obowiązek polegający na ograniczeniu oddziaływania akustycznego na środowisko drogi S8 Warszawa – Białystok, na odcinku od km 50 + 500 do km 63+298,38, wraz z węzłami Lucynów, Wyszków Południe, Wyszków Północ, w celu dotrzymania dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku na terenach chronionych akustycznie, określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku. (Dz. U. z 2014 r. poz. 112),
w terminie do 31 sierpnia 2019 r., w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotowego obowiązku do dnia 31 maja 2021 r.
Ponadto zawiadamia się, iż zgodnie z art. 10 § 1 ustawy K.p.a. stronom przysługuje prawo do zapoznania się z aktami postępowania oraz wypowiedzenia się co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań, a także do złożenia dodatkowych wyjaśnień mogących mieć znaczenie w sprawie, pod rygorem możliwości podjęcia decyzji na podstawie zebranego materiału dowodowego i okoliczności ujawnionych w aktach sprawy.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego, doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Dokumentacja stanowiąca podstawę do wszczęcia postępowania dostępna jest w wersji papierowej w siedzibie Departamentu Gospodarki Odpadami, Emisji i Pozwoleń Zintegrowanych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, przy ul. Ks. I. Kłopotowskiego 5 (III piętro, pokój 309).
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie oraz w sposób zwyczajowo przyjęty przez: Urząd Miejski Wyszków (Al. Róż 2, 07-200 Wyszków) oraz Urząd Gminy Brańszczyk (ul. Jana Pawła II 45, 07-221 Brańszczyk).
Klauzula informacyjna:
Administratorem danych osobowych jest Województwo Mazowieckie.
DANE KONTAKTOWE:
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie,
ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
tel. (22) 5979-100, email: urzad_marszalkowski@mazovia.pl,
ePUAP: /umwm/esp;
Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie to: tel. (022) 5979663; e-mail: iod@mazovia.pl.
Pani/Pana dane osobowe:
- będą przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej RODO), w celu prowadzonego postępowania na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018 r. poz. 799, z późn. zm.); - mogą zostać udostępniane:
- organom administracji publicznej realizującym zadania z zakresu ochrony środowiska;
- organom odwoławczym;
- sądom administracyjnym;
- będą przechowywane nie dłużej, niż to wynika z przepisów o archiwizacji;
- nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.
Przysługuje Pani/Panu:
- prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (w przypadkach określonych w RODO), ograniczenia przetwarzania;
- wniesienia sprzeciwu, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na zasadach określonych w RODO.
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest Pan/Pani zobowiązany do ich podania.
Pliki do pobrania
Liczba wyświetleń: 147
powrótSzanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.