Rok 2020

Obwieszczenie informujące o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie zmiany decyzji nr 24/18/PZ.E Marszałka Województwa Mazowieckiego z dnia 12 lipca 2018 r., znak: PZ-V.7033.3.2017.DR (dotyczącej ograniczenia oddziaływania akustycznego na środowisko drogi ekspresowej S8, na odcinku od rejonu węzła „Opacz” (z wyłączeniem węzła) do węzła „Paszków”

2020.04.20 15:15

Autor: Sylwia Kałęcka (PZ), Wprowadzenie: Aleksandra Szybilska

Zgodnie z art. 9, art. 49, art. 61 § 1, 4 i 5 oraz art. 155 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256, zwanej dalej „Kpa”), w związku z art. 362 ust. 1 pkt 1, art. 378 ust. 2a pkt 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r. poz. 1369, z późn. zm.) zawiadamia się, że Marszałek Województwa Mazowieckiego wszczął na wniosek pełnomocnika Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji nr 24/18/PZ.E Marszałka Województwa Mazowieckiego z dnia 12 lipca 2018 r., znak: PZ-V.7033.3.2017.DR, nakładającej na Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad obowiązek polegający na ograniczeniu oddziaływania akustycznego na środowisko drogi ekspresowej S8, na odcinku od rejonu węzła „Opacz” (z wyłączeniem węzła) do węzła „Paszków” i powiązania z drogą krajową nr 7 do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 721 w miejscowości Magdalenka (wraz z węzłem Paszków i ww. skrzyżowaniem), w celu dotrzymania dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku na terenach chronionych akustycznie, określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (Dz. U. z 2014 r. poz.112), w terminie do 31 sierpnia 2020 r., w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotowego obowiązku do dnia 31 lipca 2022 r.

Ponadto zawiadamia się, iż zgodnie z art. 10 § 1 Kpa stronom przysługuje prawo do zapoznania się z aktami postępowania oraz wypowiedzenia się co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań, a także do złożenia dodatkowych wyjaśnień mogących mieć znaczenie w sprawie, pod rygorem możliwości podjęcia decyzji na podstawie zebranego materiału dowodowego i okoliczności ujawnionych w aktach sprawy.

 

Z uwagi na stan epidemii oraz związane z tym ograniczenie pracy stacjonarnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie brak jest możliwości zapoznania się z aktami sprawy oraz zgłaszania uwag w siedzibie tut. Urzędu. W związku z powyższym strona postępowania może w terminie 7 dni od dokonania zawiadomienia złożyć uwagi lub wniosek o przesłanie jej drogą elektroniczną skanu dokumentów znajdujących się w aktach sprawy na adres:

Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie oraz w sposób zwyczajowo przyjęty przez: Urząd Gminy Michałowice (Reguły, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, 05-816 Michałowice), Urząd Gminy Raszyn (ul. Szkolna 2a 05-090 Raszyn) oraz Urząd Gminy Nadarzyn (ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn).

 

KLAUZULA INFORMACYJNA:

Uprzejmie informujemy, że administratorem danych osobowych jest Województwo Mazowieckie, dane kontaktowe: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, tel. (22) 5979-100, email: , ePUAP: /umwm/esp. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: .

Pani/Pana dane osobowe:

  1. będą przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora/sprawowanej władzy publicznej (art. 6 ust. 1 lit. e rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)), wynikającego z ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256), w celu prowadzonego postępowania na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r. poz. 1396, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256);
  2. mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom świadczącym obsługę administracyjno-organizacyjną Urzędu;
  3. będą przechowywane nie dłużej, niż to wynika z przepisów o archiwizacji.

 

W granicach i na zasadach opisanych w przepisach prawa, przysługuje Pani/Panu prawo żądania:

  1. dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania.
  2. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją;
  3. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (szczegóły na stronie internetowej https://uodo.gov.pl).

Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest Pan/Pani zobowiązany do ich podania.

Pliki do pobrania

Rozmiar: 935 kB, Liczba pobrań: 67, Adobe Acrobat Document

Liczba wyświetleń: 59

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.