Rok 2021

Obwieszczenie zawiadamiające o wszczętym na wniosek Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad postępowaniu administracyjnym w sprawie zmiany decyzji nr 16/19/PZ.E Marszałka Województwa Mazowieckiego z dnia 11.04.2019 r., nakładającej na GDDKiA obowiązek polegający na ograniczeniu oddziaływania akustycznego na środowisko drogi ekspresowej S8 na odcinku od węzła Marki do rejonu ul. Pustelnickiej w Zielonce - od km 11+600 do km 13+800

2021.03.24 13:25 , aktualizacja: 2021.04.01 07:38

Autor: Dorota Rutkowska (PZ), Wprowadzenie: Aleksandra Szybilska

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 9, art. 49, art. 61 § 1 i 4 oraz art. 155 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256, z późn. zm., zwanej dalej „Kpa”), w związku z art. 362 ust. 1 pkt 1, art. 378 ust. 2a pkt 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r. poz. 1219, z późn. zm.),  zawiadamia się, że Marszałek Województwa Mazowieckiego wszczął na wniosek Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji nr 16/19/PZ.E Marszałka Województwa Mazowieckiego z dnia 11.04.2019 r., znak: PZ-V.7033.27.2018.DR nakładającej na GDDKiA obowiązek polegający na ograniczeniu oddziaływania akustycznego na środowisko drogi ekspresowej S8 na odcinku od węzła Marki do rejonu ul. Pustelnickiej w Zielonce - od km 11+600 do km 13+800, w celu dotrzymania dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku na terenach chronionych akustycznie, określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (Dz. U. z 2014 r. poz.112), w terminie do 31 maja 2021 r., w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotowego obowiązku do dnia 30 czerwca 2022 r.

Ponadto zawiadamia się, iż zgodnie z art. 10 § 1 ustawy Kpa stronom przysługuje prawo do zapoznania się z aktami postępowania oraz wypowiedzenia się co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań, a także do złożenia dodatkowych wyjaśnień mogących mieć znaczenie w sprawie w terminie 7 dni od otrzymania niniejszego zawiadomienia, pod rygorem możliwości podjęcia decyzji na podstawie zebranego materiału dowodowego i okoliczności ujawnionych w aktach sprawy. Zgodnie z art. 49 ustawy Kpa, doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

 

Dokumentacja zgromadzona w ramach toczącego się postępowania dostępna jest w wersji papierowej  w siedzibie Departamentu Gospodarki Odpadami, Emisji i Pozwoleń Zintegrowanych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, przy ul. Ks. I. Kłopotowskiego 5. Z uwagi na obowiązujący stan epidemii, w celu zapoznania się z aktami sprawy strona postępowania może złożyć wniosek za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub drogą elektroniczną na adres:

  • skrzynki ePUAP: /umwm/skrytka, 
  • e-mail: ,

o przesłanie jej drogą elektroniczną dokumentów znajdujących się w aktach sprawy.

Uwagi można składać za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub drogą elektroniczną na ww. adresy w terminie 7 dni:

  • od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia,
  • od daty otrzymania wersji elektronicznej zebranego materiału w przypadku złożenia wniosku o udostępnienie materiału dowodowego w wersji elektronicznej.

Podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, lub uwierzytelniane w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej.

Możliwość osobistego zapoznania się z aktami sprawy oraz zgłaszania uwag w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie przy ul. Kłopotowskiego 5, 03-718 Warszawa istnieje wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod nr telefonu 22 59 79 458 lub 22 59 79 477. Wchodząc do Urzędu są Państwo zobowiązani do zakrycia nosa i ust, dezynfekcji rąk, zachowania wymaganego odstępu oraz poddania się pomiarowi temperatury ciała.

Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie oraz w sposób zwyczajowo przyjęty przez: Urząd Miasta Zielonka (ul. Lipowa 5, 05-220 Zielonka), Urząd Miasta Marki (al. marsz. Józefa Piłsudskiego 95, 05-270 Marki), Urząd Miasta Ząbki ( ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki).

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA:

Uprzejmie informujemy, że administratorem danych osobowych jest Województwo Mazowieckie, dane kontaktowe: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, tel. (22) 5979-100, email: , ePUAP: /umwm/esp. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: .

Pani/Pana dane osobowe:

  1. będą przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora/sprawowanej władzy publicznej (art. 6 ust. 1 lit. e rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)), wynikającego z ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256, z późn. zm.), w celu prowadzonego postępowania na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r. poz. 1219, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256, z późn. zm.);
  2. mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom świadczącym obsługę administracyjno-organizacyjną Urzędu;
  3. będą przechowywane nie dłużej, niż to wynika z przepisów o archiwizacji.

W granicach i na zasadach opisanych w przepisach prawa, przysługuje Pani/Panu prawo żądania:

  1. dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania;
  2. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją;
  3. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (szczegóły
    na stronie internetowej https://uodo.gov.pl).

Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest Pan/Pani zobowiązany do ich podania.

 

Liczba wyświetleń: 79

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.