Rok 2018
Obwieszczenie informujące o wszczęciu na wniosek Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad postępowania administracyjnego w sprawie zmiany decyzji nr 69/16/PŚ.Z Marszałka Województwa Mazowieckiego z dnia 17 maja 2016 r. znak: PZ-I.7033.1.2016.DR
2018.11.30 15:15
Autor: Ewelina Wilczewska (PZ), Wprowadzenie: Aleksandra Szybilska
Na podstawie art. 9, art. 49 i art. 61 § 1 i 4 oraz art. 155 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz.2096, z późn. zm.), w związku z art. 362 ust. 1 pkt 1, art. 378 ust. 2a pkt 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018 r. poz. 799, z późn. zm.), zawiadamia się, że Marszałek Województwa Mazowieckiego wszczął na wniosek Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji nr 69/16/PŚ.Z Marszałka Województwa Mazowieckiego z dnia 17 maja 2016 r. znak: PZ-I.7033.1.2016.DR, nakładającej na Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad obowiązek polegający na ograniczeniu oddziaływania akustycznego na środowisko drogi krajowej nr 8 na odcinku Radzymin - Wyszków (od km 485+418 do km 504+274), w celu dotrzymania dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku na terenach chronionych akustycznie, określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku. (Dz. U. z 2014 r. poz. 112), w terminie do 30 listopada 2018 r., w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotowego obowiązku do dnia 31 maja 2021 r.
Ponadto zawiadamia się, iż zgodnie z art. 10 § 1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego stronom przysługuje prawo do zapoznania się z aktami postępowania oraz wypowiedzenia się co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań, a także do złożenia dodatkowych wyjaśnień mogących mieć znaczenie w sprawie, pod rygorem możliwości podjęcia decyzji na podstawie zebranego materiału dowodowego i okoliczności ujawnionych w aktach sprawy.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego, doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Dokumentacja stanowiąca podstawę do wszczęcia postępowania dostępna jest w wersji papierowej w siedzibie Departamentu Gospodarki Odpadami, Emisji i Pozwoleń Zintegrowanych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, przy ul. Ks. I. Kłopotowskiego 5 (III piętro, pokój 309).
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie oraz
w sposób zwyczajowo przyjęty przez: Urząd Miasta i Gminy Radzymin (Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin), Urząd Gminy Klembów (ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38, 05-205 Klembów), Urząd Gminy Dąbrówka (ul. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka), Urząd Gminy Zabrodzie (ul. Wł. St. Reymonta 51, 07-230 Zabrodzie), Urząd Gminy Wyszków (Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków).
Pliki do pobrania
Liczba wyświetleń: 88
powrótSzanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.