Rok 2018

Obwieszczenie informujące, o wszczęciu na wniosek Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad postępowania administracyjnego w sprawie zmiany decyzji nr 33/16/PŚ.Z Marszałka Województwa Mazowieckiego z dnia 22 marca 2016 r. oraz o możliwości zapoznania się z aktami postępowania

2018.11.05 08:00

Autor: Dorota Rutkowska, Wprowadzenie: Aleksandra Szybilska

Na podstawie art. 9, art. 49 i art. 61 § 1 i 4 oraz art. 155 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz.1257, z późń. zm.), w związku z art. 362 ust. 1 pkt 1, art. 378 ust. 2a pkt 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018 r. poz. 799, z późn. zm.), zawiadamia się, że Marszałek Województwa Mazowieckiego wszczął na wniosek Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji nr 33/16/PŚ.Z Marszałka Województwa Mazowieckiego z dnia 22 marca 2016 r. nakładającej na Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych
i Autostrad obowiązek polegający na ograniczeniu oddziaływania akustycznego na środowisko drogi krajowej
nr 7 na odcinku Grójec - Białobrzegi od km 418+546 do km 436+380, w celu dotrzymania dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku na terenach chronionych akustycznie, określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2007r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku, w terminie do 30 września 2018 r., w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotowego obowiązku do dnia 30 września 2019 r.

 

Ponadto zawiadamia się, iż zgodnie z art. 10 § 1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego stronom przysługuje prawo do zapoznania się z aktami postępowania oraz wypowiedzenia się co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań, a także do złożenia dodatkowych wyjaśnień mogących mieć znaczenie w sprawie, pod rygorem możliwości podjęcia decyzji na podstawie zebranego materiału dowodowego i okoliczności ujawnionych w aktach sprawy.

Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego, doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

 

Dokumentacja stanowiąca podstawę do wszczęcia postępowania dostępna jest w wersji papierowej w siedzibie Departamentu Gospodarki Odpadami, Emisji i Pozwoleń Zintegrowanych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, przy ul. Ks. I. Kłopotowskiego 5 (III piętro, pokój 309, nr kontaktowy 22 59 79 477).

Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie oraz w sposób zwyczajowo przyjęty przez: Urząd Gminy i Miasta Grójec (ul. Józefa Piłsudskiego 47, 05-600 Grójec), Urząd Gminy Belsk Duży (ul. Kozietulskiego 4, 05-622 Belsk Duży), Urząd Gminy Goszczyn (ul. Bądkowska 2, 05-610 Goszczyn), Urząd Gminy Promna (Promna-Kolonia 5, 26-803 Promna).

Liczba wyświetleń: 47

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.