Rok 2017
Zawiadomienie z 31 października 2017 r. o toczącym się postępowaniu administracyjnym, wszczętym na wniosek Gminy Miasta Płock.
2017.11.02 11:50
Autor: Małgorzata Dubiel, Wprowadzenie: Aleksandra Szybilska
Zawiadomienie z 31 października 2017 r. znak: PZ-II.7322.2.32.2017.MD
Na podstawie art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1121, z późn. zm.) zawiadamiam, że przed Marszałkiem Województwa Mazowieckiego toczy się postępowanie administracyjne, wszczęte na wniosek Gminy Miasta Płock, reprezentowanej przez Jakuba Kurkowskiego, w sprawie:
-
stwierdzenia wygaśnięcia pozwolenia wodnoprawnego udzielonego decyzją Wojewody Mazowieckiego z 26 września 2007 r. znak: WŚR.IV.BK.6811/97-2/07 na wprowadzanie do Zbiornika Włocławskiego oczyszczonych wód opadowych z I odcinka dróg dojazdowych do mostu od km 10+320 do km 11+639 wylotem WY2 ø 0,80m poprzez separator koalescencyjny typu WBK – Z NG 100 i osadnik szlamowy AWAS-S oø 800 mm oraz rów otwarty o długości 79,5 m;
-
udzielania pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód tj. odprowadzanie wód opadowych i roztopowych pochodzących z powierzchni układu drogowego – część trasy ks. Jerzego Popiełuszki poprzez wylot do rzeki Wisły w km 629+200.
Pliki do pobrania
Liczba wyświetleń: 26
powrótSzanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.