Trwające postępowania

Zawiadomienie z 26 stycznia 2017 r. o wszczętym postępowaniu, w sprawie zmiany decyzji Wojewody Mazowieckiego z dnia 21 października 2005 r., udzielającej pozwolenia zintegrowanego na prowadzenie instalacji do składowania odpadów, z wyłączeniem odpadów obojętnych i niebezpiecznych, o zdolności przyjmowania ponad 10 ton odpadów na dobę, zlokalizowanej w miejscowości Jaskółowo.

2017.01.26 11:50 , aktualizacja: 2017.01.26 11:59

Autor: (PZ), Wprowadzenie: Aleksandra Szybilska

Zawiadomienie z 26 stycznia 2017 r. znak: PZ-I.7222.185.2016.WŚ

Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2016 r. poz. 672, z późn. zm.), oraz art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353, z późn. zm.), zawiadamia się, iż w dniu 17 sierpnia 2016 r., Marszałek Województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie zmiany decyzji Wojewody Mazowieckiego z dnia 21 października 2005 r., znak: WŚR.I.6640/6/10/04, udzielającej pozwolenia zintegrowanego na prowadzenie instalacji do  składowania odpadów, z wyłączeniem odpadów obojętnych i niebezpiecznych, o zdolności przyjmowania ponad 10 ton odpadów na dobę, zlokalizowanej w miejscowości Jaskółowo, zmienionej decyzją Wojewody Mazowieckiego z dnia 25 lipca 2007 r., znak: WŚR.I.JB/6640/7/07, a także decyzjami Marszałka Województwa Mazowieckiego: Nr 76/10/PŚ.Z z dnia 24 sierpnia 2010 r., znak: PŚ.V/KS/7600-113/08, Nr 140/11/ PŚ.Z z dnia 28 grudnia 2011 r., znak: PŚ.V/KS/7600-113/08, Nr 76/12/PŚ.Z z dnia 28 czerwca 2012 r., znak: PŚ.V/WŚ/7600-113/08, Nr 172/12/PŚ.Z z 19 grudnia 2012 r., znak: PŚ.V/WŚ/7600-113/08, Nr 88/13/PŚ.Z z dnia 24 czerwca 2013 r., znak: PŚ.V/WŚ/7600-113/08, Nr 125/13/PŚ.Z z dnia 27 września 2013 r., znak: PŚ.V/WŚ/7600-113/08, Nr 171/13/PŚ.Z z dnia 31 grudnia 2013 r. PŚ.V/WŚ/7600-113/08, Nr 156/14/PŚ.Z z dnia 8 grudnia 2014 r., znak: PŚ.V/IP/7600-113/08, oraz Nr 189/14/PŚ.Z dnia 30 grudnia 2014 r., znak: PŚ.V/WŚ/7600-113/08.

Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentami sprawy w Wydziale Pozwoleń Zintegrowanych, Emisji
i Recyklingu Pojazdów Departamentu Środowiska Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego
w Warszawie, ul. Ks. I. Kłopotowskiego 5, pok. 221, tel. (22) 5979097. Uwagi  i wnioski należy składać do organu właściwego do wydania decyzji w terminie 30 dni od daty podania do publicznej wiadomości. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

Organem właściwym do zmiany pozwolenia zintegrowanego dla instalacji, o której mowa powyżej
oraz do rozpatrzenia złożonych uwag i wniosków jest Marszałek Województwa Mazowieckiego.

Liczba wyświetleń: 96

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.