Trwające postępowania
Zawiadomienie z 26 stycznia 2018r. o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek „Chimirec Polska” sp. z o.o., ul. Chełmżyńska 180 C, 04-464 Warszawa
2018.01.26 15:40 , aktualizacja: 2018.01.30 15:50
Autor: Katarzyna Szczypek, Wprowadzenie: Ewa Żbikowska
Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017 r. poz. 519, z poźn. zm.), oraz art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017 r. poz. 1405, z poźn. zm.), zawiadamia się, iż Marszałek Województwa Mazowieckiego wszczął na wniosek „Chimirec Polska” sp. z o.o., ul. Chełmżyńska 180 C, 04-464 Warszawa, postępowanie w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego na prowadzenie instalacji w gospodarce odpadami, zlokalizowanych przy ul. Chełmżyńskiej 180 C w Warszawie.
Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentami sprawy w Wydziale Pozwoleń i Opinii Środowiskowych Departamentu Gospodarki Odpadami, Emisji i Pozwoleń Zintegrowanych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Ks. I. Kłopotowskiego 5, pok. 220, tel. (22) 59 79 452. Uwagi i wnioski należy składać do organu właściwego do wydania decyzji w terminie 30 dni od daty podania do publicznej wiadomości. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Organem właściwym do wydania pozwolenia zintegrowanego dla instalacji, o której mowa powyżej oraz do rozpatrzenia złożonych uwag i wniosków jest Marszałek Województwa Mazowieckiego.
Pliki do pobrania
Liczba wyświetleń: 80
powrótSzanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.