Obwieszczenia i zawiadomienia w zakresie koncesji geologicznych

Obwieszczenie z dnia 07 kwietnia 2020 r., znak: PE-I.7440.1.2020.ES dotyczące postępowania administracyjnego w sprawie zatwierdzenia projektu robót geologicznych na wykonanie otworów badawczych w celu określenia warunków hydrogeologicznych i geologiczno-inżynierskich w rejonie przebudowy odcinka drogi krajowej nr 62 Płock – Wyszogród od km 123+612 do km 153+712; gm. Słupno, Bodzanów, Mała Wieś, i Wyszogród, pow. płocki oraz m. i gm. Płock, woj. mazowieckie.

2020.04.07 11:10

Autor: Ewa Szemela, Wprowadzenie: Ewa Szemela

 

PE-I.7440.1.2020.ES                                                                                                         Warszawa, 07 kwietnia 2020 r.

 

OBWIESZCZENIE

 

 

Na podstawie art. 9 oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r., poz. 256) w związku z art. 41 ust. 1-2a oraz art. 80 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2019 r., poz. 868 ze zm.) zawiadamiam, że na wniosek z dnia 06.02.2020 r. Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, reprezentowanego przez pełnomocnika, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zatwierdzenia projektu robót geologicznych na wykonanie otworów badawczych w celu określenia warunków hydrogeologicznych i geologiczno-inżynierskich w rejonie przebudowy odcinka drogi krajowej nr 62 Płock – Wyszogród od km 123+612 do km 153+712; gm. Słupno, Bodzanów, Mała Wieś, i Wyszogród, pow. płocki oraz m. i gm. Płock,  woj. mazowieckie.

 

Ponadto informuję, że przedmiotowa sprawa została zakwalifikowana przez organ administracji geologicznej
jako szczególnie skomplikowana. Zgodnie z art. 35 § 3 Kpa załatwienie sprawy szczególnie skomplikowanej powinno nastąpić nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania przy czym, w myśl art. § 35 ust. 5
ww. ustawy, do wskazanego terminu nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania, okresu trwania mediacji oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo przyczyn niezależnych od organu.

W sprawie zapoznania się z aktami postępowania proszę o wcześniejsze telefoniczne uzgodnienie terminu
– tel. (22) 59 79 070.

Pouczenie

Zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu. W sytuacji zaniedbania tej czynności doręczenie pisma pod dotychczas wskazanym adresem ma skutek prawny.

 

Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie oraz w sposób zwyczajowo przyjęty przez: Urząd Gminy Słupno (ul. Miszewska 8 A, 09-472 Słupno), Urząd Gminy Bodzanów (ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów), Urząd Gminy w Małej Wsi (ul. Kochanowskiego 1, 09-460 Mała Wieś), Urząd Gminy i Miasta Wyszogród (ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród), Urząd Miasta Płocka (Stary Rynek 1, 09-400 Płock).

 

 

Wywieszono dnia…………………..

 

Zdjęto dnia ………………………….

 

Pieczęć Urzędu i podpis……………

 

 

Uprzejmie informujemy, że administratorem danych osobowych jest Marszałek Województwa Mazowieckiego, dane kontaktowe: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, tel. (22) 5979-100, email: , ePUAP: /umwm/esp. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: .

Pani/Pana dane osobowe:

  1. będą przetwarzane w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi przepisami w celu rozpatrzenia wniosku o zatwierdzenie projektu robót geologicznych na podstawie art. 80 ust. 1 w związku z art. 80 ust. 3 i art. 41 ust. 2a ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2019 r., poz. 868, ze zm.);
  2. mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom świadczącym obsługę administracyjno-organizacyjną Urzędu;
  3. będą przechowywane nie dłużej, niż to wynika z przepisów dotyczących archiwizacji – dostępnych m.in. na stronie www.mazovia.pl, w zakładce „Polityka prywatności”.

W granicach i na zasadach opisanych w przepisach prawa, przysługuje Pani/Panu prawo żądania:

  1. dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania;
  2. wniesienia sprzeciwu, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją;
  3. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (szczegóły na stronie internetowej https://uodo.gov.pl).

Podanie danych osobowych przez wnioskodawcę jest wymogiem ustawowym, a niepodanie danych uniemożliwi rozpatrzenie wniosku o zatwierdzenie projektu robót geologicznych.

Dane osobowe właścicieli nieruchomości zostały ustalone na podstawie danych pochodzących z ewidencji gruntów i budynków prowadzonych przez właściwych miejscowo starostów.

Pliki do pobrania

Rozmiar: 586 kB, Liczba pobrań: 64, Adobe Acrobat Document

Liczba wyświetleń: 32

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.