Obwieszczenia i zawiadomienia w zakresie koncesji geologicznych

Obwieszczenie z dnia 22.10.2020 r., znak: PE-I.7422.34.2020.KL, o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie zmiany ostatecznej decyzji Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa Nr 11/98 z dnia 29.07.1998 r., udzielającej koncesji na wydobywanie iłu ze złoża „Plecewice I”

2020.10.23 07:30

Autor: Kamila Lenarcik, Wprowadzenie: Marcin Bąk

Na podstawie art. 9 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r., poz. 256 ze zm.) w związku z art. 41 ust. 1-4 oraz art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2020 r., poz. 1064 ze zm.) zawiadamia się że na wniosek z dnia 29.07.2020 r. Przedsiębiorstwa Przerobu Złomu Metali Segromet Sp. z o.o., z siedzibą w Sokołowie Podlaskim, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany ostatecznej decyzji Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa Nr 11/98 z dnia 29.07.1998 r., udzielającej koncesji na wydobywanie iłu ze złoża „Plecewice I”, położonego obecnie w granicach obrębów ewidencyjnych Chodaków 0001 w mieście Sochaczew, Mokas 0023 w gminie Sochaczew oraz Plecewice 0024 w gminie Brochów, powiat sochaczewski, województwo mazowieckie poprzez wydłużenie terminu jej obowiązywania do dnia 01.08.2048 roku oraz zmniejszenie obszaru górniczego.

Ponadto informuję, że przedmiotowa sprawa została zakwalifikowana przez organ administracji geologicznej jako szczególnie skomplikowana. Zgodnie z art. 35 § 3 Kpa załatwienie sprawy szczególnie skomplikowanej powinno nastąpić nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania przy czym, w myśl art. § 35 ust. 5 ww. ustawy, do wskazanego terminu nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania, okresu trwania mediacji oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo przyczyn niezależnych od organu.

Ponadto wskazuję, iż zgodnie z art. 10 § 1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego stronom przysługuje prawo do zapoznania się z aktami postępowania oraz wypowiedzenia się co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań, a także do złożenia dodatkowych wyjaśnień mogących mieć znaczenie w sprawie w terminie 7 dni od otrzymania niniejszego zawiadomienia, pod rygorem wydania rozstrzygnięcia na podstawie zebranego materiału dowodowego i okoliczności ujawnionych w aktach sprawy. W sprawie zapoznania się z aktami postępowania proszę o wcześniejsze telefoniczne uzgodnienie terminu – tel. (22) 59 79 068.

Zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu. W sytuacji zaniedbania tej czynności doręczenie pisma pod dotychczas wskazanym adresem ma skutek prawny.

Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie oraz w sposób zwyczajowo przyjęty przez: Urząd Gminy Sochaczew, Urząd Gminy Brochów, Urząd Miasta Sochaczew.

Uprzejmie informujemy, że administratorem danych osobowych jest Marszałek Województwa Mazowieckiego, dane kontaktowe: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, tel. (22) 5979-100, email: urzad_marszalkowski@mazovia.pl, ePUAP: /umwm/esp. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@mazovia.pl.

Pani/Pana dane osobowe: będą przetwarzane w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi przepisami w celu rozpatrzenia wniosku o zmianę koncesji na podstawie art. 34 ust. 1 ustawy Prawo geologiczne i górnicze ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2020 r. poz. 1064, ze zm.); mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom świadczącym obsługę administracyjno-organizacyjną Urzędu; będą przechowywane nie dłużej, niż to wynika z przepisów dotyczących archiwizacji – dostępnych m.in. na stronie www.mazovia.pl, w zakładce „Polityka prywatności”.

W granicach i na zasadach opisanych w przepisach prawa, przysługuje Pani/Panu prawo żądania: dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania; wniesienia sprzeciwu, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją; wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (szczegóły na stronie internetowej https://uodo.gov.pl).

Podanie danych osobowych przez wnioskodawcę jest wymogiem ustawowym, a niepodanie danych uniemożliwi rozpatrzenie wniosku o zmianę koncesji.

Dane osobowe właścicieli nieruchomości zostały ustalone na podstawie danych pochodzących z ewidencji gruntów i budynków prowadzonych przez właściwych miejscowo starostów.

Pliki do pobrania

Rozmiar: 720 kB, Liczba pobrań: 70, Adobe Acrobat Document

Liczba wyświetleń: 50

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.